opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

IKEA Retail

Profil oficjalny - płatna współpraca

1.8/5

Na podstawie 174 ocen
Opinie(238)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(238)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • Poznaj nas
  • .
  • Oferty pracy
  • .
  • Benefity
  • .
  • Częste pytania

Poznaj nas

Oferty pracy

Benefity

Częste pytania

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Bydgoszcz
  • Grudziądz
  • Toruń
  • Włocławek
  • Gniezno
  • Brodnica
  • Piła
  • Kwidzyn
  • Inowrocław
  • Chojnice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Bydgoszcz
  • Niemcz
  • Białe Błota
  • Czarnówczyn
  • Czarnówko
  • Ciele
  • Lisi Ogon
  • Osielsko
  • Jagodowo
  • Prądki
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Bydgoszcz
  4. /
  5. Opinie o IKEA Retail

Opinie

Opinie o IKEA Retail Bydgoszcz Skandynawska 1

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​
WebsiteIconIKEA Retail

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o IKEA Retail!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Szukam nowej pracy

    01.09.2018 11:52

    Inne

    Myślę, że osoby rekrutujace się na kasy powinny się mega zastanowić czy chcą tam być. Pokazują jak pięknie jest na początku a potem już jest znacznie gorzej. Atmosfera również nie napawa optymizmem. W biurze kas prawie same kierowniczki, jak mają usiąść na kasę to mają zbyt wiele pracy w biurze albo je cos boli. Myślę, że powinien dac do myślenia fakt, że nikt z innych działów nie chc przyjść na dział.
    ReviewUserIcon
    Pffffffff

    26.02.2020 11:32

    Inne

    80 osób? W logistyce robi z 45 osób a w tym chyba 8 "menadżerów"
    ReviewUserIcon
    Cashier

    26.02.2020 20:32

    Inne

    Jakie układy ma mała menedżer kas że informacje na temat jej lenistwa są usuwane.
    ReviewUserIcon
    Bydgoszczanka

    05.02.2020 09:21

    Inne

    Z perspektywy czasu mozna stwierdzic z cala pewnoscia ze transfer do Gdanska udal sie w 100% Teraz jakos milej przyjazniej weselej i spokojniej zrobilo sie w Bydgoszczu
    ReviewUserIcon
    An

    05.01.2020 00:13

    Inne

    Tyle krytyki o dziale kas. Praca z klientem nie jest prosta Każdy może mieć gorszy dzień.
    ReviewUserIcon
    Kala

    04.01.2020 23:43

    Inne

    Jesteśmy tylko ludzmi. Kazdy miewa gorszy dzien.
    ReviewUserIcon
    Solidarność IKEA

    15.02.2019 18:16

    Inne

    Witam tu Solidarność Informacja dla SKLEPÓW!!! W dniu 06.02.2019 r. odbyło się spotkanie Związku Zawodowego "Solidarność" z przedstawicielami firmy IKEA Retail poruszyliśmy następujące kwestie: 1. Zawnioskowaliśmy o podjęcie negocjacji w sprawie odpraw dla pracowników, dotkniętych procesem transformacji. 2. Zaproponowaliśmy podniesienie odpisu na fundusz socjalny do pełnej kwoty i przeznaczenie go na świadczenie wakacyjne dla pracowników. 3. Zawnioskowaliśmy o podjecie negocjacji w sprawie podwyżek ogólnych/gwarantowanych dla każdego pracownika związanych z wzrostem kosztów życia na FY20. 4.Uzgodniliśmy prawo przedstawiciela ZZ do uczestniczenia w spotkaniach odwoławczych od rozmowy oceniającej członków naszego związku. 5. Poruszyliśmy 3 inne sprawy: związane z funkcjonowaniem związku, uprawnieniami związku, oraz indywidualnymi sprawami pracowniczymi. Apeluję do pracowników o poparcie naszych działań i zapisanie się do związku kontakt: tel.666600891 Michał Kukuła
    ReviewUserIcon
    igor

    16.06.2019 23:04

    Inne

    Szkoda, że nie sprawdzacie układu jaki istnieje w IKEA w Bydgoszczy. Mąż awansuje na inny dział, żona zajmuje jego miejsce, a osoba która nie ma pojęcia o finansach jest menadżerem działu kas, nie odróżnia manka od nadwyżki. Chyba trochę za dużo Decathlonu w IKEA
    ReviewUserIcon
    Jola

    21.11.2019 18:53

    Inne

    Dlaczego w necie sa teksty które sugerują że Ikea to sekta??? Przecież to market z meblami.
    ReviewUserIcon
    anonim

    01.11.2019 05:54

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    05.11.2019 22:20

    Inne

    To o naszych kierownikach i specjalistach?
    ReviewUserIcon
    PRAWDA

    16.10.2019 18:38

    Inne

    Mike Myatt, Forbes.com "...Jeśli zapytać jakiegokolwiek prezesa, czy jego firma prowadzi politykę rozwoju pracowników, to odpowiedź będzie oczywiście twierdząca. Natychmiast rzucą kilka ogólników o wysokiej jakości procesach rekrutacyjnych, matrycach wydajności... Jednak w korporacjach zbyt wiele procesów buduje się na bazie teorii, a zbyt mało na doświadczeniu.Kiedy przepytujemy pracowników, mówią rzeczy, których nie widać z wielkich, zarządowych gabinetów:ponad 30 proc. z nich wierzy, że za 12 miesięcy będzie pracować gdzie indziej,ponad 40 proc. nie odczuwa szacunku do bezpośredniego przełożonego,ponad 50 proc. twierdzi, że wyznaje inne wartości niż ich pracodawca,ponad 60 proc. uważa, że ich zawodowe cele nie pokrywają się z planami, jakie ma wobec nich pracodawca,ponad 70 proc. czuje się niedocenianych i niedowartościowanych przez pracodawcę.Tak więc, drodzy pracodawcy, którzy „macie wszystko pod kontrolą", lepiej dobrze się zastanówcie. Jest takie stare powiedzenie: „pracownicy nie odchodzą od firm, ale od szefów". Niezależnie od stażu, stanowiska, tytułów itd., pracownicy którzy odchodzą dobrowolnie, zwykle robią to z powodu różnego rodzaju nieporozumień z przełożonym. Pracownicy, którzy podejmują wyzwania, są zaangażowani, doceniani i wynagradzani (emocjonalnie, intelektualnie i finansowo) odchodzą rzadko. Co ważniejsze, jakość ich pracy jest często na najwyższym poziomie. Jeśli jednak zabraknie choćby jednego z tych kluczowych elementów, to rozstanie jest kwestią czasu.Poniżej jest 10 powodów, dla których odchodzą najlepsi pracownicy - mądrzy liderzy nie popełniają następujących błędów: 1. Nie potrafią uwalniać pasji pracowników Mądre firmy potrafią pogodzić pasje pracowników ze swoimi celami. Ludzka natura sprawia, że bardzo trudno jest zapomnieć o pasjach. Jeśli ktoś tego nie rozumie, bezwiednie będzie zachęcał pracownika do ich realizacji w innym miejscu.2. Nie stawiają wyzwań intelektualnychBystrzy ludzie nie lubią żyć świecie nudy. Jeśli nie stymuluje się ich intelektu, poszukają sobie innego zajęcia.3. Nie potrafią wykorzystać pracowniczej kreatywnościWielkie talenty muszą się rozwijać, doskonalić i budować wartość. Są nastawieni na zmiany oraz innowacje i MUSZĄ brać w nich udział. Mądrzy liderzy nie szufladkują ludzi, a jedynie ich odszufladkowują. Jaki jest sens w posiadaniu konia wyścigowego, jeśli nie pozwala mu się biegać?4. Nie potrafią rozwijać pracowniczych umiejętności Przywództwo to proces, a nie cel. Nieważne, jak bardzo ktoś jest mądry lub utalentowany, zawsze istnieje przestrzeń do rozwoju, poprawy i ciągłego dojrzewania. Jeśli pracodawca będzie ograniczał rozwój pracownika, to z pewnością ten poszuka sobie innego, 5. Nie potrafią słuchaćUtalentowani ludzie mają dobre pomysły, przemyślenia, wiedzę I obserwacje. Jeśli pracodawca ich nie wysłucha, to z pewnością zrobi to ktoś inny.6. Nie potrafią zadbaćPewnie, że ludzie chodzą do pracy dla wypłaty, ale to nie jedyny powód. Co więcej, wiele badań dowodzi, że nie jest nawet najważniejszy. Jeśli pracodawca nie potrafi po ludzku zadbać o pracowników na poziomie emocjonalnym, to w końcu odejdą niezależnie od wysokości pensji.7. Nie potrafią być lideramiFirmy nie zawodzą, produkty nie zawodzą, projekty nie zawodzą i zespoły nie zawodzą - zawodzą liderzy. Najlepszym wyznacznikiem wartości przywództwa jest sprawdzić, co się stanie, jeśli go zabraknie - bardzo niewiele. Jeśli szef nie jest liderem, to jego podwładni poszukają innego.8. Nie potrafią ocenić czyjegoś wkładu Najlepsi liderzy przypisują zasługi nie sobie, a innym. Niedostrzeganie wkładu innych jest nie tylko aroganckie i obłudne, ale przede wszystkim prowokujące do zmiany pracy.9. Nie potrafią zwiększać zakresu odpowiedzialnościNie można ograniczać talentu - takie próby skończą się albo przeciętnością albo odejściem najlepszych. Ludzie chętnie godzą się z dużą ilością pracy, jeśli idzie za tym wzrost odpowiedzialności.10. Nie potrafią dotrzymywać zobowiązańSkładanie obietnic jest bezwartościowe, a ich spełnianie bezcenne. Jeśli stracisz zaufanie podwładnych, zapłacisz bardzo wysoką cenę. Liderzy, którzy nie są odpowiedzialni w stosunku do swoich ludzi, w końcu zostaną przez nich rozliczeni.Jeśli lider będzie spędzał mniej czasu próbując zatrzymać ludzi, a więcej próbując ich zrozumieć, zadbać, dobrze zarządzać i inwestować, to sprawa rotacji rozwiąże się sama."
    ReviewUserIcon
    Gdańszczanka

    26.09.2019 16:44

    Inne

    Kolejny "AWANS" się szykuje , słyszałam że do Gdańska?
    ReviewUserIcon
    żona Senatora

    28.09.2019 18:05

    Inne

    Transfer odbędzie się już w październiku.
    ReviewUserIcon
    COFFE

    30.09.2019 12:17

    Inne

    Czyli że co że jak KAWY już nie będzie????
    ReviewUserIcon
    Senator

    25.09.2019 18:04

    Inne

    Józefina :) Idealny komentarz Firma sama w sobie jest super ale ludzie którzy DORWALI się do władzy to jest jakaś kpina A jeśli chodzi wyżej wymienioną Hanię to trzeba przyznać że od startu tego sklepu dziewczyna miała lepszą robotę od rudej Marioli ;)
    ReviewUserIcon
    Jan

    29.09.2019 14:56

    Inne

    Mam nadzieję że w końcu ktoś powyrzucać na bruk tych pseudo managerów
    ReviewUserIcon
    bydgoszczanka:)

    03.07.2019 23:30

    Inne

    Czesc, pytanie do Pracowników: ukazalo sie ogloszenie na HR Managera do Bdg - czy mozecie powiedziec czy jest to nowe stanowisko czy ktoś odszedł? Oferta jak i pracodawca od strony "oficjalnej" wydaja sie bardzo atrakcyjne i zastanawiam sie nad aplikowaniem (mam podobne doswiadczenie). Czy warto? Na jakie zarobki orientacyjnie mozna liczyć?
    ReviewUserIcon
    Wesoła

    06.09.2019 12:09

    Inne

    @Lulka osoba o której piszesz nie była HR Managerem także zupełnie nie na miejscu ten komentarz
    ReviewUserIcon
    Slucham

    12.09.2019 14:21

    Inne

    Hahaha a dlaczego nieeee bo np.firma osiąga zyski a pracownik dostaje, aż 42 grosze podwyżki ????sukces goni sukces
    ReviewUserIcon
    Yourek

    30.08.2019 18:34

    Inne

    Ostrzegam wszystkich którzy zamierzają powierzyć IKEA montaż mebli i sprzętu AGD! Nie dość że drogo sobie liczą to jest to jedna wielka kpina z klienta. Pieniądze kasują z góry a później robią wszystko żeby jak najmniej zrobić. Kończy się to na tym że połowa nie jest zamontowana a pieniądze to po dobremu już nie oddadzą. Pozostaje więc długa droga sądowa. Tak właśnie jest w moim przypadku. Jako przykład absurdu ze strony IKEA podam przykład, kiedy to zamówiłem w tej firmie kompletną kuchnię wraz ze sprzętem AGD oraz montażem. Połowy nie zamontowali i zostałem z bałaganem i górą śmieci. Np. powodem nie zamontowania pieca (piekarnika) umotywowano brakiem wtyczki...….! Niby czyj to problem ? Piec z IKEA a także montaż! Podobnie z innymi niezamontowanymi sprzętami. Nie chcąc zaprzątać sobie głowy sprawą w sądzie, zwróciłem się do IKEA o zwrot pieniędzy za niewykonane czynności. Odpowiadają zupełnie nie na temat i pieniędzy nie zamierzają zwrócić. Za połowę ceny usługi w IKEA znajdziecie setki firm które rzetelnie wykonają powierzone prace i jeszcze po sobie oczywiście posprzątają. A pieniądze skasują dopiero po robocie więc nie ponosicie żadnego ryzyka.
    ReviewUserIcon
    Józefina

    15.07.2019 12:39

    Inne

    @bydgoszczanka:) Generalnie firma ma dobre opinie więc mając odpowiednie kompetencje trzeba próbować
    ReviewUserIcon
    Przykład

    16.07.2019 08:04

    Inne

    Firma ma dobre opinie, gorzej z ludźmi w niej. HR ma swój świat
    ReviewUserIcon
    jakniewiem

    27.02.2019 14:46

    Inne

    Ktoś może napisac mi jak wyglada rekrutacja w Bydgoszczy na sprzedawce?
    ReviewUserIcon
    God Save the Queen

    30.01.2019 20:42

    Inne

    Czasami mam wrażenie, że w tej firmie trzeba umieć lizać tyłek odpowiednim ludziom ,albo mydlić oczy korpo-pogawedką, żeby dostać pochwałę, dobrą ocenę na rozmowie i podwyżkę. Tyle się mówi o tolerancji ,prostocie i szczerości , a tak naprawdę jak powiesz co myślisz to zostajesz potraktowany z góry, jak popełnisz błąd- wytykany palcem: "to ten tak powiedział". A ja na serio wierzę, że dzięki błędom się uczymy,że szczerość jest potrzebna, a bez tolerancji...no za cholerę, bez tolerancji nie da się osiągnąć sukcesu w żadnej sferze. Szkoda, że w Ikea tylko się o tym mówi, a nie wierzy .
    ReviewUserIcon
    Gratka

    11.11.2018 23:55

    Inne

    Kierujemy się wartościami, "potrzeby biznesowe są ważniejsze od ludzi" właśnie w ten sposób postrzegany jest zwykły szary pracownik. Najlepiej rób dwa razy więcej to zwolnimy kogoś i damy Ci 20gr podwyżki. I pracuj do momentu aż nie dasz rady to znajdzie się następny.
    ReviewUserIcon
    Komar

    08.12.2018 00:51

    Inne

    Dziękuję za tą cenną uwagę, która nie ma nic wspólnego z tematem. Ciekawe dlaczego uważasz, że racjonalne podejście jest próbą obrony ikei.
    ReviewUserIcon
    Dark

    22.01.2019 14:51

    Inne

    Co powiesz na fakt, że gdy potrzebują ciebie na dodatkowe godziny to koniecznie z domu ściągają, ale przy pierwszej możliwości od razu każą ci je wybierać żeby nie zapłacić. Chyba nie jest to fair. Rozumiem oszczędności ale też trzeba też wziąć pod uwagę że pracownik ma prawo do życia prywatnego i skoro rzuca wszystko i zjawia się w pracy w dzień wolny to należałoby to wynagrodzić odpowiednio. Pomysły to lepiej nie chwalić się bo menadżer wykorzysta i przedstawi jako swoje, chociaż wcześniej w ogóle nie rozumiała o co chodzi. Wiele spraw możnaby pisać ale szkoda czasu bo menadżerowie przyspawani na siłę do stołków i dodatkowo zatrudniają swoich przydupasów którzy wiecznie na L4 spędzają czas pracy
    ReviewUserIcon
    Sam jestes jednostka

    20.01.2019 19:07

    Inne

    Polecam! Szczegolnie dla studentów. Są możliwości aby się wiele nauczyc: komunikacji, pracy w zespole, wytrwałości (np. Pensja po przepracowanych 110h albo mniej), cierpliwości, uśmiechu nawet jak chcesz się zabić, wyrozumiałości, odpowiedzialnosci, biznesu, ciężkiej pracy, organizacji, zarządzania planowania, liderowania i wiele innych. Zostaniesz świetnie przeszkolony. Praca w IKEA to swego rodzaju certyfikat jakości pracownika- masz tak wycwiczone zachowania i reakcje, że budzisz zazwyczaj podziw i zachwyt u innego pracodawcy. Moim zdaniem warunki pracy są bardzo dobre ale jest coś w tym sklepie czego nigdy nie zrozumiem: jesteś jednostką. Nie obchodzisz nikogo. Masz tam przyjaciół więc siedzisz i wydaje ci sie ze kogos jednak obchodzisz ale jak potrzebujesz podwyżki, pracy w innym charakterze, porannych zmian lub calego etatu to w zależności od potrzeby menadżera odpowie ci: BIZNES NIE POZWALA NA TAKĄ DECYZJĘ. Co by było zrozumiałe lecz po kilku takich odpowiedziach tracisz wiarę, bo jak wspomniał ktoś wcześniej to jest zwykłe korpo teraz.
    ReviewUserIcon
    Komar

    17.01.2019 10:43

    Inne

    Kamprad był duszą IKEA, kiedy odszedł, z firmy przyjaznej pracownikom stała się bezdusznym korpo. Z Ikea Family pozostała nazwa.
    ReviewUserIcon
    Solidarność

    31.10.2018 12:30

    Inne

    W związku z niepokojącymi sygnałami od pracowników sklepów zapraszam na spotkanie z przedstawicielem NSZZ"Solidarność" IKEA Industry i IKEA Retail w dniach: 13 , 14 listopada 2018 Warszawa 21 listopada 2018 Katowice 23 listopada 2018 Lublin, 28 listopada 2018 Gdańsk. Jeżeli twojego sklepu nie ma na liście możesz mnie zaprosić do twojego sklepu, zapraszam do kontaktu. Związki zawodowe to jedyne prawne narzędzie w rękach pracowników, aby wpływać na warunki pracy w firmie. Spróbuj i ty, zapraszam na spotkanie! Michał Kukuła tel 666-600-891
    ReviewUserIcon
    komar

    05.07.2018 23:45

    Inne

    Największym plusem pracy w IKEA są ludzie, wiec jak ci ludzie zajdą za skórę odechciewa się pracować bo kokosów nie zarabiasz. Niestety coraz więcej kierowników zapomina o wartosciach których sami wymagają od podwładnych. Nie wiem jak w innych sklepach ale tutaj coraz bardziej śmierdzi hipokryzją i coraz bardziej razi sztuczny uśmiech. Chociaż coraz więcej ludzi nie kryje oburzenia postawą i decyzjami kierownictwa.
    ReviewUserIcon
    Klik

    24.10.2018 08:19

    Inne

    To może napisz gdzie teraz pracujesz bo na pewno jest to firma lepsza od IKEA. Wtedy wszyscy niedoceniani ale wartościowi ludzie narzekający tutaj będą mogli zatrudnić się w wymarzonym miejscu pracy.
    ReviewUserIcon
    Ech

    29.10.2018 15:39

    Inne

    Chcesz zmienić pracę? Sam znajdź coś do czego się nadajesz.

    Kontakt - IKEA Retail

    Skandynawska 1 85-776 Bydgoszcz

    IKEA Retail
    ReviewUserIcon
    Janusz

    13.10.2018 00:11

    Inne

    Witam, proszę o informację czy faktycznie w dziale kadr zarabia się ok 4000 tys. zł na netto?
    ReviewUserIcon
    Lolek

    23.10.2018 22:50

    Inne

    Na jakim stanowisku?
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w IKEA Retail?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    mała Mi

    18.10.2018 16:34

    Inne

    Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przestać ukrywać gnebienie pracowników pod pretekstem swoich wydumanych wartości,zacząć szanować ludzi ktorych zatrudnił bo w tej chwili to jest czysty wyzysk w zwykłym markecie.
    ReviewUserIcon
    Skończony idiota!

    13.10.2018 10:10

    Inne

    Piszę ten list, ponieważ wiem, że po tym wszystkim, co Ci zrobiłem, już nie odbierzesz telefonu. Wybacz mi, proszę, zachowałem się jak świnia. Żałuję tego, sam dałbym sobie w mordę. Jesteś dla mnie wszystkim, określasz sens mojego życia. Odkąd Cię spotkałem staram się być lepszym człowiekiem. Byłaś dla mnie zawsze oparciem, nigdy mnie nie zawiodłaś, a ja postąpiłem tak podle. Twój uśmiech sprawia mi ogromną radość, Ty cała jesteś moim szczęściem. Wiem jeszcze jedno#nie jestem romantykiem i nigdy pewnie nim nie będę. Ale nigdy też nie przestanę się dla Ciebie starać. Jeśli dasz mi tę ostatnią szansę, obiecuje że będę Cię kochał najmocniej na świecie. Będę Ci przynosił i przysyłał kwiaty. To, czego chcę teraz najbardziej, to przywrócić ten piękny uśmiech na Twoje usta. P. K.Osoba jeśli to czyta wie o kim mowa, z IKEA Bydgoszcz.
    ReviewUserIcon
    osoba

    24.09.2018 11:51

    Inne

    Nie wiem, co sądzić. IKEA ma tak silny, pozytywny wizerunek jako pracodawca, wszystko super, wszystko klarowne... No i właśnie lipa. Miałem rozmowę rekrutacyjną online. Miesiąc temu. I do teraz żadnej odpowiedzi. Nic, nawet mejla o tym, że dziękujemy, ale nie. No tak się nie robi, po prostu. Jeśli ktoś poświęca swój czas, nagrywa filmik, jest zaangażowany, a Wy nawet nie odpowiecie. Tak się nie robi pijaru, po prostu. Ale mimo wszystko dzięki za nowe doświadczenie i case study o tym, jak nie przeprowadzać rekrutacji :D
    ReviewUserIcon
    Komar

    26.09.2018 15:58

    Inne

    Człowieku, miesiąc to jeszcze krótko, normalnie rekrutację w sklepie trwają z 3 miesiące. Widocznie jak komuś zależy to poczeka he he.
    ReviewUserIcon
    Naiwny

    30.09.2018 14:30

    Inne

    Osoby,które mają za zadanie zweryfikować kandydata najczęściej bardzo często są na L4, albo są mało zorganizowane. Na kasach to jest porażka, skoro potrzeba nowych osób do pracy a menadżer nie rekrutuje nowych sprawnie, to jak ma to dobrze prosperować. A sama nie usiądzie za kasą, żeby pomóc, bo po co.
    ReviewUserIcon
    sir_ryszard

    25.09.2018 10:45

    Inne

    Witam serdecznie Pytanie odnośnie zarobków, piszecie tylko o atmosferze, a mnie interesuje powiedzmy początkowe wynagrodzenie na start na jakimkolwiek dziale. Otóż w aplikacji jest napisane min. 20zl brutto, co daje 2700zł netto. Faktycznie chociaż to się pokrywa? Z góry dziękuję za odpowiedzi
    ReviewUserIcon
    :-D

    25.09.2018 11:39

    Inne

    Najpierw zdobądź cały etat .....później możesz pomażyć :-D
    ReviewUserIcon
    Komar

    26.09.2018 15:52

    Inne

    20zł tak ale 2700 to nie wiem jak Ci wyszło. W zależności od ilości dni w miesiącu to będzie 2140-2350 netto, jednak tak jak kolega wyżej wspomniał, jak dostaniesz pełen etat to prawie cud, chyba, że na jakimś g... dziale, gdzie nikt nie chce pracować.
    ReviewUserIcon
    Michał

    17.09.2018 10:20

    Inne

    "Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą"
    ReviewUserIcon
    juhu

    19.09.2018 10:15

    Inne

    Super podsumowanie twoich komentarzy tutaj
    ReviewUserIcon
    CiekawyArtykuł

    21.08.2018 17:18

    Inne

    „Jest takie powiedzenie: dobrzy pracownicy nie odchodzą z pracy, tylko od złych kierowników. Nie chcą pracować w miejscu, gdzie nie są doceniani, a ich wiedza i zdolności zachęcają szefostwo do uprawiania wyzysku. Odejście pracownika mającego najlepsze wyniki powinno być zawsze sygnałem alarmowym dla firmy, że w jej obszarze zarządzania ludźmi dzieje się coś niedobrego.Szefowie nie zawsze potrafią zrozumieć, dlaczego tracą wartościowych pracowników. A powody ich rezygnacji wcale nie są takie skomplikowane. Jeśli zależy nam na pozyskiwaniu najlepszych na rynku fachowców, to nie powinniśmy stosować poniższych praktyk. W przeciwnym wypadku wyrobimy sobie opinię grabarza własnej firmy, który bezmyślnie pozbywa się "klejnotów" ze swego otoczenia, a czasem nawet nie jest świadomy, że je posiada. Wyzysk To częsta pułapka, w jaką wpadają pracodawcy. Wychodzą z założenia, że skoro mają do dyspozycji wszechstronnie uzdolnionego pracownika, to mogą w nieskończoność powierzać mu kolejne obowiązki, a on z pewnością da sobie z nimi radę. Z punktu widzenia pracownika dodatkowe zadania odbierane są jako kara za świetne wyniki, zwłaszcza, jeśli nie idą za nimi w parze wyrazy uznania w rodzaju podwyżki czy awansu. Niewdzięczność Nikt nie czuje się komfortowo, gdy jego sukcesy są przemilczane, natomiast najdrobniejsze potknięcia urastają do rangi wielkiego problemu i spotykają się z surowymi konsekwencjami. Nie inaczej jest w miejscu pracy. Dobry pracownik staje się sfrustrowany, gdy nadzorujący go menadżer zupełnie nie zauważa jego zasług i nie próbuje nawet dowiedzieć się, w jaki sposób można go zmotywować do lepszej pracy. Oczywiście w sensie pozytywnym, a nie krzykiem i groźbami. Oziębłość Bycie szefem nie zwalnia z obowiązku bycia człowiekiem. Po przyjściu do pracy ludzie nie stają się robotami, tylko nadal są istotami, które mają swoje uczucia. Trzeba zatem traktować ich z szacunkiem, solidaryzować się z nimi w gorszych momentach ich życia i wspierać ich w codziennej pracy. Szef, który zwraca jedynie uwagę na wyniki pracy, nie stworzy nigdy środowiska, którego dobrzy pracownicy będą chcieli być częścią. Niesłowność To znienawidzona cecha, która w szczególności jest dyskwalifikująca dla osób na kierowniczych stanowiskach. Notoryczne łamanie słowa przez szefa sprawia, że w oczach pracownika staje się on kimś niegodnym zaufania i pozbawionym honoru. Niedotrzymywanie obietnic to też przejaw kompletnego braku szacunku wobec drugiego człowieka. Ponadto daje zły przykład, demoralizując pracownika, który nabiera przekonania, że nie ma sensu wywiązywać się ze swoich zobowiązań, skoro bezpośredni przełożony ma za nic złożone przez siebie obietnice. Niesprawiedliwość W miejscu pracy pracownicy muszą mieć elementarne poczucie sprawiedliwości. Wykonywanie poleceń przełożonego, który zatrudnia niekompetentnych "krewnych i znajomych królika" i awansuje ludzi niemających żadnych większych zasług, poza wkradaniem się w jego łaski, skłania ciężko pracujących pracowników do szukania lepszego miejsca zatrudnienia. Takiego, gdzie ich starania i wysiłki zostaną naprawdę docenione, a nie zostaną zignorowane przez szefa wyznającego zasadę MBW (Bierny, Mierny, ale Wierny).” DWojtowicz
    ReviewUserIcon
    Ptasiek

    12.09.2018 15:11

    Inne

    A ja myślę, że wszyscy psioczą na układy, zatrudnienie po znajomości ale nikt nie był na rozmowach kwalifikacyjnych tych ludzi i nie wie czy rzeczywiście nie wypadli najlepiej. To prawda że można na tych rozmowach powiedzieć wszystko, niektórzy mają talent do sciemniania i aktorstwa, ale to już inna kwestia czy rekrutujacy się na to nabierają a inna, czy kierują się sympatią.
    ReviewUserIcon
    Wharton

    12.09.2018 16:52

    Inne

    (usunięte przez administratora) a ty dalej swoje.......
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    04.09.2018 19:31

    Inne

    Witam. Jak wygląda praca w dziale marketingu? :) Proszę o opinie osób związanych z tym stanowiskiem, aniżeli osób, które chcą po prostu wylać wiadro pomyj ze względu na anonimowość. Z góry dziękuję za opinie.
    ReviewUserIcon
    mark eting

    05.09.2018 14:26

    Inne

    Niestety nie dostaniesz sie do tego dzialu. PZD
    ReviewUserIcon
    Ech

    11.09.2018 12:37

    Inne

    No niestety masz rację. Jeden układ tam jest. A jak ktoś nie ma natury wojownika i popier***cza to nie ma szansy na pracę w marketingu. Nie liczą się twoje pomysły, nawet niezłe, na przyciągnięcie klienta, ty masz zbyt małą siłę przebicia. Brak słów
    ReviewUserIcon
    Bandaż

    06.09.2018 21:57

    Inne

    Antyterrorka ostatnio rozbrajała nową bombę na dachu samochodu o nazwie Czteropak Tyskiego. KABARET !!!!!
    ReviewUserIcon
    Figa

    31.07.2018 16:17

    Inne

    Ikea Bydgoszcz kusi zachęca.Mozna by powiedzieć nawet ze to taka przekupka na targu wszędzie sie ogłasza jako super pracodawca. Zachęca nowych pracowników którzy po przepracowaniu kilku miesięcy, niektórym to zajmuje pare lat, zanim zrozumią ze to konstrukcja oparta na wyssaniu z ciebie ostatniej kropli potu oparta tylko na zysku. Pod przykrywka multiskilingu czy jak to nazywają zachęcają pracownika do poszerzania wiedzy co w późniejszym czasie jest wykorzystywane w ten sposób ze skaczesz z jednego miejsca sprzedaży w drugie zastępując osoby które są na l4, uz , albo zaspokajasz potrzebę biznesowa. W zamian otrzymuja 0.5 lub 3/4 etatu, a nawet cały etat!!!Dodatkowo otrzymują super popołudniowe zmiany i obietnice ze jak będziesz się rozwijać to twoja kariera nabierze tempa i będziesz kierownikiem już wkrótce tylko wiesz trzeba jeszcze zrobic to i nauczyć się tego. Podobno ludzie tworzą firmę, ale nie w tej firmie. Przez ostatnie tygodnie odeszło sporo doświadczonych ludzi, kierownictwo nie robi z tym nic, a być może po cichu przyklaskuje bo wkrótce rozmowy o podwyżkach i lepiej zatrudnić nowego pracownika i dać mu stawkę startowa. Pan Wojtek człowiek Ikea broni tutaj firmy jak lew i pisze ze to super miejsce a sam manipuluje ludźmi rekrutując na swojego zastępcę osobę zewnątrz zamiast korzystać z wiedzy i zaangażowania swoich pracowników. Jeśli podoba Ci się praca ponad siły chcesz się rozwijać na wielu stanowiskach, wegetować pare lat bez awansu i wyznawać ideologie Ikea to zapraszamy. Pamiętaj nie jest to miejsce magiczne jak przez wielu jest uważane, tylko supermarket z meblam gdzie wartość ludzi jest mierzona miara zysku jaki można wypracować. Szkoda tylko ze w tym wszystkim pracownik zostaje pominięty i dotrzymuje 50 groszy brutto podwyżki.
    ReviewUserIcon
    God Save the Queen

    06.08.2018 17:33

    Inne

    O tak, masz rację. Praca ponad siły i z wywalonym jęzorem to jest to, co obecnie proponuje Ikea. Ale cóż...zaciskasz zęby i idziesz dalej, dostajesz pomoc -osobę z firmy zewnętrznej, której musisz poświęcić cały swœj czas, aby się czegoś nauczyła, a swoje obowiązki przekładzie na inny dzień. I tak w kółko...Łatanie dziur niewykwalifikowanym pracownikiem, żenada, a Ci, którzy naprawdę znają się na swojej robocie zostają nagrodzeni przejściem na inny dział. Obudźcie się! To jest motywacja! To jest traktowanie człowieka jak przedmiot, mebel, który można przełożyć w inne miejsce bo zrobiło się pusto...
    ReviewUserIcon
    Ktos

    28.07.2018 18:17

    Inne

    Dziwne jest że komentarze jednak są usuwane. Komentarz o kierowniczce kas był jak najbardziej prawdziwy. Nic nie robi tylko stęka, że jest chora. Klimatyzacja w biurze jej przeszkadza, bo się przeziębi, wszyscy muszą męczyć się duchotą, bo księżniczka wyłącza urządzenie. Miesiąc wcześniej wie że będzie chora, to chyba choroba psychiczna. Do roboty niech się weźmie, a nie w pracy bawi się swoim blogiem kulinarnym
    ReviewUserIcon
    God Save the Queen

    28.07.2018 11:13

    Inne

    Tyle ludzi odchodzi....masakra. Nikt nawet nie próbował ich zatrzymać, nikt nie zapytał, czy można coś zrobić, żeby ich zatrzymać. A tyle firma zainwestowała w tych ludzi.Mysle, że to jest objaw braku szacunku dla długoletniego pracownika. A szkoda, bo właśnie przez takie chore sytuację firma wyrabia sobie opinię. Dla niektórych, tych wyjątkowych pracowników stwarza się nawet chwilowe, sztuczne stanowiska pracy, ale dla zwykłych żuczków....niestety , pozostaje tylko brak szacunku i motywacji.
    ReviewUserIcon
    Observator

    27.07.2018 20:52

    Inne

    ciekawe jakie w tym roku będą podwyżki... 20gr? 30gr? Śmiech podpisywać takie aneksy... człowiek tyra przez cały rok w podziękowaniu za 30 groszy podwyżki... o etatach a raczej ich połówkach nie wspomnę...
    ReviewUserIcon
    Michał

    27.07.2018 21:07

    Inne

    Może by tak strajk zrobić taki jak w Ryanair, lekko zaboli firmę to może przejrzy ta na górze na oczy, kim są pracownicy w firmie i kim są dla firmy. Jak się dalej będzie każdy dawał tak d_y_m_a_ć, to nigdy się nic nie zmieni, a może być jeszcze gorzej. Jak wprowadzą wogole wolne niedziele wszystkie. Albo wydawać towar i obsługiwać klientów będzie holenderska "piękność".
    ReviewUserIcon
    Paulina

    24.06.2018 22:38

    Inne

    Negatyw Dziś zakupiłam króliczek nocny, jeden taki kupiłam już rok temu i był ok, dziś dokupiłam drugi i jest straszny, przód szuflady jest uwzględniony, blat kolor biały pomalowany tak że widacvwszystkie słone, wyglada jakby zabrakło farby przy malowaniu drewno prześladuje, pierwszy zakupiony w zeszłym roku miał biały ładny kolor ten jest żółtawy i blat jest szorstki, chyba użyto złej farby. :/
    ReviewUserIcon
    ptasiek

    10.07.2018 07:39

    Inne

    jestem prawie pewny, że stolik o którym piszesz jest w dwóch wersjach, jedna malowana farbą, druga bejcowana na biało. Jeśli Twój wybór Ci nie odpowiada możesz przez rok zwrócić stolik, nawet złożony i dostaniesz zwrot pieniędzy. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    Administrator

    15.03.2018 09:36

    Inne

    Co powiecie odnośnie o zarobkach w ikea? Czy w ostatnim czasie ich poziom zmienił się?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    25.04.2018 18:06

    Inne

    Dopoki nie zmieni się ekipa managerów, nikt nie dostanie podwyżki. Układy, to jest w IKEA Bydgoszcz
    ReviewUserIcon
    Tiiiim Lider

    14.06.2018 10:20

    Inne

    Ekipa się nie zmieni bo to odpadki z innych sklepów, które tutaj mają idealne warunki do rozkwitu w korporacji. Normalnych ludzi coraz mniej bo się zwalniają i niedługo zostanie tam już tylko koło wzajemnej adoracji i wspólnego masowania sobie plecków
    ReviewUserIcon
    jogi93

    12.02.2018 23:26

    Inne

    W porównaniu do polskich firm jest dobrze ale zawsze może być lepiej. Wymienię kilka spraw na minus: - przywiązuje się zbyt dużą wagę do umiejętności interpersonalnych kosztem kompetencji co pociąga za sobą kolejny problem, ludziom nie można dać uprawnień do podejmowania decyzji i wpadamy w wir niekonczących się spotkań, narad czego nie chciał Kamprad - nikt nie bierze na siebie odpowiedzialności co jest kolejnym powodem ciągłych narad - chaos na "mapie" odpowiedzialności, który niejednokrotnie powoduje że konsekwencje ponoszą osoby nie odpowiedzialne za problem - "dokręcanie śruby" pracownikom z powodu nierealistycznych założeń i budżetów - negatywne zmiany w zasadach planowania czasu pracy pod hasłem polepszania warunków pracy - coraz gorsza atmosfera z powodu nierealistycznych lub sprzecznych oczekiwań kadry zarządzającej - brak coachingu - godziny pracy nie dla osób wychowujących dzieci (pełny etet) - coraz więcej decyzji ze strony biura w Warszawie, które świadczą o niekompetencji i braku wiedzy osób z kierownictwa jak wygląda faktycznie praca, sytuacja w sklepie - coraz więcej pracowników, którzy przychodzą "odwalić robotę", nie wychodzą z inicjatywą, nie robią nic poza tym co im kierownik kazał. Winę w dużej mierze zwalam na brak coachingu, przepracowanie, brak deceniania, ściany biurokracji na drodze do zmian - nepotyzm na wielu szczeblach - zbyt wiele wygadanych lub przemiłych karierowiczów skaczacych ze stanowiska na stanowisko, uciekając przed konsekwencjami swoich złych decyzji i zaniedbań - zatrudniony na danym stanowisku nie oznacza że nie będziesz musiał robić coś zupełnie innego, tu jesteś od wszystkiego i odmowa polecenia służbowego (często pod plaszczykiem prośby lub propozycji) nie jest mile widziana delikatnie mówiąc - wszyscy jesteśmy równi, jesteśmy kolegami, rodziną ale gdy coś cię zdenerwuje i powiesz o tym zbyt dosadnie kierownikowi, mimo że bez przekleństw, bez krzyku i epotetów idziesz na dywanik a stąd blisko na bruk, tylko uśmiech i wykonywanie posłusznie pracy jest OK - dziesiątki godzin szkoleń dla liderów ale niektórzy kierownicy chyba przespali Pewnie coś by się jeszcze znalazło ale dosyć narzekania. W IKEA warto pracować dla atmosfery pomiędzy pracownikami (przynajmniej tego samego szczebla), mądrych zasad, które może nie są przestrzegane do końca ale i tak na tyle determinują życie w sklepie, że człowiek czuję się bezpiecznie. Możesz zacząć pracę bez kompetencji i je zdobyć później, razem z doświadczeniem. Benefity, stabilne zatrudnienie, szacunek wobec pracownika większy niż w polskich firmach, możliwość zmiany stanowiska pracy. Wielu psychologów przyłożyło się do tego abyś nie odchodził z IKEA, myślę że jeśli jesteś wypalony, a nie widzisz siebie na innym stanowisku to zacznij szukać czegoś innego poza firmą. Korporacja jakby nie było miło, wysysa życie, to prawdziwe, bo wmawia Ci, że twoje życie to ta firma a to nie prawda.
    ReviewUserIcon
    anonymous

    22.11.2017 15:57

    Inne

    no niestety prawda jest taka, że w Ikea Bydgoszcz robi się druga IKEA Łodź - i tu pozwolę sobie odesłać do opinii o pracy w Ikea Łodź na tym samym portalu ;) kropka w kropkę, wypisz wymaluj. Roztaczanie cudownej atmosfery, wartości wypisane tylko naścianach szczególnie u kierowników, koleżanki kolegów i partnerzy kierowników dostaja posadki wyżej, a Ty szary sprzedawco/kasjerze ciesz się, że masz pracę...
    ReviewUserIcon
    Bydgoszcz nie chce Poznania

    19.12.2017 07:20

    Inne

    Za dużo Poznania w Bydgoszczy.
    ReviewUserIcon
    Bydgoszcz nie chce Poznania 2

    11.02.2018 12:44

    Inne

    Właśnie, ci wszyscy którzy w swoim macierzystym sklepie nic nie znaczyli, przeszli do Bydgoszczy i panoszą się jak u siebie. Bez wielkich problemów skaczą na wyższe stanowiska i uważają się za lepszych od innych. W Bydgoszczy na układy nie ma rady. Trzymają się stanowisk bo poza IKEA nie dadzą sobie rady.
    ReviewUserIcon
    KoVal

    17.09.2017 15:59

    Inne

    Czy ktoś wie jak można się tam zatrudnić, bo słyszałem ze przez agencję pracy, tylko chciałbym wiedzieć przez jaką, Z góry dziekuję za odpowiedź
    ReviewUserIcon
    Lurka

    20.02.2016 10:04

    Inne

    czy kto moze napisac jak wyglada przeniesienie? czy czeka sie na dany etat czy odrazu biora?
    ReviewUserIcon
    Bialas

    29.11.2015 23:51

    Inne

    Ikea wiele obiecuje ale nic poza tym. Mają rewaluacyjny szwadron psychologów, którzy tworzą szkolenia wstępne. Potrafią wciągnąć Ciebie w wir machiny pseudo szczęścia i zadowolenia z pracy, Tak naprawę to wilk w owczej skórze. Ludzie tam pracujący na kierowniczych stanowiskach (Bydgoszcz) to karierowicze z innych Ikea. Zakompleksione osobowości którym wydaję się ,że są wyjątkowi. Najgorsze jest to ,że wpajają, że truciznę w umysły młodych nieświadomych ludzi. ZARAZA
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.04.2016 13:51

    Inne

    Chyba ktoś nie dostał przedłużenia po okresie próbnym? :)

    Zostaw merytoryczną opinię o IKEA Retail

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.