Zastępca kierownika oddziału

Wrocław
Oferta opublikowana18.02.2024
Oferta wygasa19.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału
w Wydziale Infrastruktury w Oddziale Orzecznictwa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzoruje prowadzenie postępowań administracyjnych odwoławczych od decyzji organów pierwszej instancji w przedmiocie pozwoleń na budowę, pozwoleń na rozbiórkę obiektów budowlanych, zmian decyzji o pozwoleniach na budowę oraz przeniesień decyzji o pozwoleniach na budowę na rzecz innego podmiotu, a także sprzeciwów od zgłoszeń,
  • nadzoruje prowadzenie postępowań administracyjnych prowadzonych w trybach nadzwyczajnych, w szczególności w trybie stwierdzania nieważności i wznowienia postępowań w zakresie przewidzianym przepisami ustawy prawo budowlane,
  • przyjmuje strony toczących się postępowań administracyjnych prowadzonych w Oddziale,
  • kieruje pracą Oddziału Orzecznictwa podczas nieobecności Kierownika Oddziału,
  • weryfikuje i podpisuje pisma związane z prowadzonymi przez podległe stanowiska pracy postępowaniami administracyjnymi, podczas nieobecności Kierownika Oddziału,
  • nadzoruje i koordynuje prowadzenie postępowań administracyjnych odwoławczych od decyzji organów pierwszej instancji w przedmiocie pozwoleń na budowę, pozwoleń na rozbiórkę obiektów budowlanych, organów pierwszej instancji wydanych na podstawie specustaw inwestycji objętych programami Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 i Instrumentu „Łącząc Europę” (Connecting Europe Facility – CEF) w latach 2021-2027.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub architektoniczno-budowlane
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji architektoniczno-budowlanej
  • znajomość ustaw: • Kodeks Postępowania Administracyjnego, • Prawo Budowalne, • o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, • o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, • Prawo ochrony środowiska,• o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, • Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, • o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, • Prawo wodne, • Prawo geodezyjne i kartograficzne, • o własności lokali, • o spółdzielniach mieszkaniowych, • o kontroli w administracji rządowej, • o służbie cywilnej
  • znajomość aktów wykonawczych: • rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, • rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowalnego, • rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać telekomunikacyjne obiekty budowalne i ich usytuowanie, • rozporządzenia w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, • rozporządzenia sprawie sposobu prowadzenia rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz rejestrów zgłoszeń dotyczących budowy, • rozporządzenia w sprawie obiektów i robót budowlanych, w sprawach których organem pierwszej instancji jest wojewoda, • rozporządzenia w sprawie przepisów techniczno-budowalnych dotyczących dróg publicznych, rozporządzenia w sprawie dopuszczalnych pól elektromagnetycznych w środowisku,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność komunikacji pisemnej,
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę i podał je dobrowolnie
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/łeś, nie pełniłaś/łeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-02-29
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    Wydział Organizacji i Rozwoju
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław
    Dokumenty można składać również osobiście – w pok. 0200 lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka
    z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej IF/O/01/02/2024”.

Warunki pracy


  • praca w siedzibie Urzędu,
  • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
  • występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej  www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”.
  • Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl).
  • Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane.
  • Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru.
  • W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych w postaci adresu e-mail i numeru telefonu (podanie tych danych jest dobrowolne) – celem powiadomienia osoby zakwalifikowanej i spełniającej wymagania formalne o terminie testu wiedzy, weryfikacji kompetencji i rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem telefonu 71 340 64 08.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie