Starszy specjalista
Warszawa
Ministerstwo Finansów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista do spraw rekrutacji
w Wydziale Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego, Biuro Dyrektora Generalnego

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynowanie prac związanych z prowadzonymi naborami oraz udział w procesie naboru do korpusu służby cywilnej, a także na stanowiska pomocnicze, robotnicze i obsługi.
  • Koordynacja procesu rekrutacji kandydatów na wolne stanowiska pracy wśród pracowników Ministerstwa Finansów oraz izb administracji skarbowej, urzędów celno- skarbowych, urzędów skarbowych.
  • Opracowywanie propozycji nowych rozwiązań w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności w zakresie naboru pracowników do Ministerstwa Finansów oraz standardów w zakresie wprowadzania nowo zatrudnionych pracowników w Ministerstwie Finansów.
  • Współpraca z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów (KPRM) w zakresie prowadzonych naborów na wolne stanowiska pracy oraz opracowywanie i przekazywanie informacji publicznej w tym zakresie do Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) MF.
  • Dokonywanie oceny kompetencji kierowniczych pracowników za pomocą specjalistycznych narzędzi psychologicznych.
  • Koordynowanie naboru absolwentów Krajowej Szkoły Administracji Publicznej (KSAP) do pracy w Ministerstwie.
  • Koordynowanie procesu sporządzania ofert oraz odbywania staży, praktyk, wolontariatów w MF w poszczególnych komórkach organizacyjnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku psychologia
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórce realizującej zadania związane z rekrutacją
  • Znajomość przepisów prawa pracy, w szczególności: kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych w tym zakresie
  • Znajomość nowoczesnych metod selekcji i rekrutacji
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi z zakresu właściwości komórki

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-29
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.

CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694 5388.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Starszy specjalista

Warszawa

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna