Starszy specjalista

Wrocław
Oferta opublikowana25.03.2024
Oferta wygasa23.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista do spraw obsługi programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 „Maluch+” 2022-2029
w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej w Oddziale Zabezpieczenia Społecznego

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ocenia pod względem formalnym i merytorycznym wnioski wraz z programami planowanych inwestycji jednostek samorządu terytorialnego i podmiotów niepublicznych biorących udział w programie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+”
  • sporządza umowy o dofinansowanie zadań w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 „Maluch+” oraz rejestruje w systemach informatycznych
  • weryfikuje harmonogramy i wnioski o płatność składane przez gminy i podmioty niegminne
  • opracowuje harmonogramy i dyspozycje przekazania środków w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 „Maluch+” jednostkom samorządu terytorialnego oraz podmiotom niepublicznym na realizację zadań
  • sporządza sprawozdania rzeczowo-finansowe z realizacji zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
  • rozlicza środki finansowe na zadania dofinansowywane w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 „Maluch+” oraz weryfikuje zwroty niewykorzystanych środków w tym zakresie
  • rejestruje wnioski o płatność w systemie informatycznym zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej oraz procedurami obowiązującymi w Urzędzie Wojewódzkim
  • weryfikuje realizację obowiązku informacyjno-promocyjnego, przewidzianego dla ostatecznego odbiorcy wsparcia w Strategii Promocji i Informacji Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, dostępnej na stronie https://www.gov.pl/web/planodbudowy/strategia-promocjii-informacji-kpo, spełnianie przez ostatecznego odbiorcę wsparcia wymogów w zakresie informacji i promocji, o których mowa w programie

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do ustaw
  • znajomość KPA
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność organizacji pracy
  • komunikatywność
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • znajomość arkuszy kalkulacyjnych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Curriculum Vitae – zawierające dane o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na ww. stanowisko oraz danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, na które kandydat wyraził zgodę i podał je dobrowolnie
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/łeś, nie pełniłaś/łeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-04
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    Wydział Organizacji i Rozwoju
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław
    Dokumenty można składać również osobiście – w pok. 0200 lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ZP/ZS/03/03/2024”.

Warunki pracy


  • praca w siedzibie Urzędu,
  • wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
  • występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej  www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”.
  • Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl).
  • Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane.
  • Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru.
  • W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych w postaci adresu e-mail i numeru telefonu (podanie tych danych jest dobrowolne) – celem powiadomienia osoby zakwalifikowanej i spełniającej wymagania formalne o terminie testu wiedzy, weryfikacji kompetencji i rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem telefonu 71 340 67 54.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie