Starszy referent

Bydgoszcz
Oferta opublikowana15.04.2024
Oferta wygasa14.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent do spraw orzecznictwa w zakresie spraw centralnego rejestru beneficjentów rzeczywistych
w Referacie – Centrum Kompetencyjne Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CKB1) w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania w celu nałożenia kary pieniężnej za brak wpisu do CRBR, nieterminowy wpis do CRBR lub brak aktualizacji danych w CRBR, tj. przygotowuje projekty: zawiadomień o wszczęciu postępowania, wezwań do przedłożenia dokumentów potwierdzających sytuację finansową, postanowień w zakresie zapoznania podmiotu z aktami sprawy, postanowień w zakresie przedłużenia postępowania, decyzji nakładających kary pieniężne, projekty decyzji rozpatrujących wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy oraz projekty odpowiedzi na skargi
  • Bada i ocenia materiały dowodowe w celu prawidłowego wydania rozstrzygnięć administracyjnych
  • Opracowuje projekty skarg kasacyjnych do Naczelnego Sądu Administracyjnego w celu uchylenia zaskarżonego orzeczenia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego decyzji o nałożeniu kary administracyjnej
  • Przygotowuje projekty zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do Prokuratury w związku ze złożeniem fałszywego oświadczenia przez osobę zgłaszającą dane do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych w celu dbałości o prawidłowość i rzetelność tych danych
  • Współpracuje z Ministerstwem Finansów w zakresie projektowanych zmian przepisów powszechnie obowiązujących lub wewnętrznych dotyczących Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych w celu bieżącego uzupełniania luk prawnych w obowiązujących regulacjach
  • Współpracuje z dyrektorami izb administracji skarbowej w Polsce w celu zapewnienia prawidłowości funkcjonowania Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych
  • Współpracuje i współdziała z Działem Obsługi Prawnej oraz innymi komórkami organizacyjnymi Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy w celu prawidłowego stosowania ustawy kodeks postępowania administracyjnego, kodeks spółek handlowych oraz ustawy AML dot. CRBR
  • Opracowuje projekty analiz i sprawozdań z zakresu Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych w celu usprawniania wykonywania bieżących obowiązków Referatu

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Podstawowa znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu spółek handlowych, ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe preferowane: ekonomiczne, administracyjne, prawnicze lub wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe w zakresie ekonomii lub administracji
<br>
  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-20
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
    ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
    85-056 Bydgoszcz
    z dopiskiem „oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy – CKB1”
    Decyduje data: zgłoszenia elektronicznego lub stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu w przypadku zgłoszenia w formie papierowej

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
  • budynek urzędu częściowo przystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową, więcej informacji można znaleźć na stronie:

https://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/kujawsko-pomorski-urzad-skarbowy-w-bydgoszczy/zalatwianie-spraw/dostepnosc/-/asset_publisher/Sia1/content/informacja-o-dostepnosci-architektonicznej-1?

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.


Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta, która zostanie złożona bez wymaganych załączników nie będzie spełniała wymogów formalnych. Jednocześnie prosimy o przesyłanie tylko niezbędnych dokumentów.


Dokumenty zawarte w ofercie pracy składane w formie papierowej, tj. list motywacyjny, CV oraz oświadczenia, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a dodatkowo list motywacyjny i oświadczenia także datą.


Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.


Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór → Wzory Oświadczeń).


ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY w aplikacji Elevato (przycisk APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).


W przypadku aplikacji elektronicznej - formularz zawiera niezbędne oświadczenia (należy zaznaczyć checkboxy). Osoba, która wygra nabór będzie zobowiązana do przekazania w dniu zatrudnienia kompletu podpisanych dokumentów aplikacyjnych.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie