Starszy inspektor

Wrocław
Oferta opublikowana16.04.2024
Oferta wygasa15.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor do spraw ds. uzbrojenia i gospodarki remontowej
Wydział Wspomagający Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi ewidencję główną Komendy Miejskiej Policji w zakresie gospodarki uzbrojeniem w układzie ilościowym i numerowym, wg partii i lat produkcji, w celu zapewnienia właściwej gospodarki przedmiotowym sprzętem..
  • Opracowuje i składa zapotrzebowanie do Wydziału Gospodarki Materiałowo-Technicznej i Wydziału Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji - dotyczy uzbrojenia i materiałów do bieżącej konserwacji obiektów służbowych Komendy Miejskiej Policji, w celu zapewnienia odpowiedniego wyposażenia w sprzęt i materiały w podległych jednostkach.
  • Zaopatruje jednostki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji - w należny sprzęt i materiały działu uzbrojenia i gospodarki remontowej, w celu zapewnienia ciągłości pracy w podległych jednostkach.
  • Rozlicza pobranie i zużycie amunicji i środków chemicznych oraz materiałów do konserwacji przez jednostki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji, w celu kontroli gospodarowania zużytymi materiałami.
  • Prowadzi pojazd służbowy, wykonuje OC oraz wypełnia niezbędną dokumentację, w celu prawidłowego wykonywania zadań służbowych.
  • Organizuje i przekazuje sprzęt i wyposażenie uzbrojenia - do konserwacji, napraw i legalizacji - z jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji, w celu utrzymania sprawności technicznej sprzętu uzbrojenia.
  • Powiadamia właściwych przełożonych oraz sporządza meldunki do Komendy Wojewódzkiej Policji - o utracie lub zagubieniu broni, amunicji i sprzętu uzbrojenia, w celu zapobiegania powstaniu nieprawidłowości w tym zakresie.
  • Rozlicza się z pobranego mienia policjantów (pracowników) - zwalnianych i przenoszonych do innych jednostek organizacyjnych, w celu dostarczenia aktualnej informacji o wyposażeniu policjantów w sprzęt uzbrojenia.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze przepisów z zakresu uzbrojenia i gospodarki remontowej.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Skrupulatność
  • Rzetelność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Kurs specjalistyczny z zakresu uzbrojenia.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu realizacji naboru na stanowisko ..............(należy wskazać nazwę stanowiska)

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-26
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
    ul. Sołtysowicka 21
    51-168 Wrocław
    lub złóż osobiście: siedziba Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 - 15:00 (za potwierdzeniem odbioru). Na kopercie należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska.

Warunki pracy


  • Praca będzie wykonywana na II piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami w budynku Komendy Miejskiej Policji przy ul. Szymanowskiego 11 oraz pomiędzy budynkami: Komendy Miejskiej Policji przy ul. Szymanowskiego 11, a Komendy Miejskiej Policji przy ul. Sołtysowickiej 21. 
  • W budynku przy ul. Sołtysowickiej 21 znajduje się winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.


W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska określonego w ogłoszeniu o naborze.


Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4994,23 zł brutto miesięcznie (mnożnik kwoty bazowej 1,9000) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący od 5% do 20% miesięcznie.


Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (test wiedzy lub rozmowa kwalifikacyjna) telefonicznie lub mailowo. Weryfikacja złożonej aplikacji dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości złożonych dokumentów. W związku z powyższym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty wymienione w ogłoszeniu i własnoręcznie podpisane oświadczenia z aktualną datą ich sporządzenia. Aplikacje niekompletne, zawierające braki formalne w zakresie załączonych dokumentów lub brakiem podpisów oraz nadesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478712978

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie