Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczania, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych, w tym dotyczących subkonta,
- przyjmowanie, weryfikowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów ubezpieczeniowych, udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania,
- udzielanie pomocy i instruktażu w wypełnianiu, przyjmowanie, weryfikowanie i kompletowanie wniosków i dokumentów w sprawach ubezpieczeń i składek, sporządzanie i wydawanie płatnikom składek i ubezpieczonym zaświadczeń, w tym zaświadczeń i dokumentów przygotowanych przez komórki merytoryczne,
- realizowanie zamówień płatników na dokumenty ubezpieczeniowe w formacie KEDU,
- potwierdzanie profili zaufanych e PUAP i profili PUE,
- wydawanie klientom broszur, ulotek i formularzy.
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów, w tym osób z niepełnosprawnością
- minimum 1 rok pracy w obsłudze spraw płatników składek i ubezpieczonych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek piętrowy z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Wynik naboru: Rekrutacja zakończona niepowodzeniem. Brak odpowiedniego kandydata do zatrudnienia.