Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnia analizę akt kontroli oraz wydawanie decyzji wynikających z ustaleń kontroli.

Wymagania

Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli płatników składek lub w obszarze ubezpieczeń społecznych lub w obszarze zasiłków
  • minimum 2 lata stażu pracy

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne)

 

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych,
  • podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • orientacja na cel,
  • orientacja na jakość,
  • umiejętność komunikacji i współpracy,
  • nastawienia na rozwój.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectw ukończenia szkoły średniej, wyższej),
  • skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.

 

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Proces rekrutacji obejmować będzie:

  • ocenę formalną dokumentów,
  • sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line).

 

Dodatkowe informacje:

  • skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • poszukujemy 2 kandydatów na stanowisko,
  • przesłanych dokumentów nie zwracamy,
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
  • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,

Oferujemy

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w zespole specjalistów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz program szkoleń,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika,
  • pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
  • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie