Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
PRACA ZDALNA/ HYBRYDOWA GDAŃSK
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacji
zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie
współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania
kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach
Nasze oczekiwania:
Biegła znajomość języka niemieckiego
komunikatywny angielski
łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi
chęć do nauki i samodoskonalenia
pozytywne nastawienie
podstawowa znajomość obsługi komputera, środowiska Windows i pakietu MS Office
Co oferujemy w zamian?
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
konkurencyjne wynagrodzenie, z atrakcyjnym dodatkiem językowym
elastyczny pakiet benefitów
intensywne szkolenia wstępne
jasno określoną ścieżkę kariery