Technologie, których używamy
Mile widziane
- SQL
- ITIL
Twój zakres obowiązków
Twoim głównym zadaniem będzie obsługa naszych systemów klasy HIS (Hospital Information System), z których codziennie korzysta tysiące użytkowników w szpitalach w całej Polsce.
Jako osoba odpowiedzialna za bieżący kontakt z klientem będziesz odpowiadać za przyjęcie i weryfikację zgłoszeń, informację zwrotną o postępach prac i terminach oraz dbanie o satysfakcję klienta i jego lojalność.
Pracę będziesz wykonywać w siedzibie firmy w Lublinie.
Umiejętność słuchania, dociekliwość, budowanie pozytywnych relacji i determinacja w dążeniu do celu będą kluczowymi elementami w Twojej codziennej pracy.
Dostarczając systemy informatyczne dla szpitali wspieramy pracę personelu odpowiedzialnego za zdrowie i życie pacjentów. Dlatego też otwartość na rozwój oraz chęć poznania branży ułatwi komunikację i podniesie Twoją wiarygodność w oczach Klientów.
Pamiętaj, że pomagamy leczyć, każdego dnia!
Nasze wymagania
- Znajomość branży medycznej
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Umiejętność budowania długotrwałych, pozytywnych relacji
- Gotowość do pracy również w godzinach popołudniowych (godz. 12-20) kilka razy w miesiącu
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy z wymagającym klientem
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka SQL
- Znajomość metodyki ITIL
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- owoce
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- dofinansowanie wypoczynku
- program rekomendacji pracowników