Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa19.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • sprzedaż produktów i usług firmy;
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę i utrzymanie kontaktów handlowych z już istniejącymi klientami;
  • opracowywanie ofert techniczno-handlowych; przeprowadzenie całego procesu sprzedaży, od sporządzenia oferty do wydania materiału
  • doradztwo techniczne;
  • raportowanie wyników, analizę skuteczności i efektywności działań;
  • realizacja założonego budżetu sprzedaży.
  • bieżąca współpraca z pozostałymi Handlowcami w Zespole oraz z Centrum Obsługi Klienta.

Wymagania

  • doświadczenie zawodowe w sprzedaży w branży B2B, mile widziane doświadczenie w sprzedaży wyrobów i półwyrobów hutniczych,
  • łatwość nawiązywania kontaktów;
  • samodzielność, umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej oraz konsekwencję w działaniu;
  • biegła znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, mile widziany SAP);
  • wykształcenie wyższe (preferowane).

Oferujemy

  • znajomość języka angielskiego.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: ArcelorMittal/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie