Specjalista ds. Produktu Serwisowego

Komorniki
Oferta opublikowana07.04.2024
Oferta wygasa02.07.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie bazy prototypów potrzebnych do budowania oferty produktu serwisu
  • Aktualizacja cenników produktowych
  • Zarządzanie projektami serwisowymi w zakresie oferowanych rozwiązań produktowych
  • Weryfikacja merytoryczna zleceń w ramach prowadzonych napraw oraz kontraktów długoterminowych
  • Bieżąca współpraca z Product Managerem w serwisie
  • Udział administracyjny w procesie produktowym
  • Współpraca z oddziałami regionalnymi w ramach przeprowadzanych napraw

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, inżynierskie
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność porozumiewania się w języku angielskim w mowie i piśmie
  • Biegła znajomość obsługi komputera, Windows, MS Office
  • Dokładność, odpowiedzialność
  • Motywacja do pracy
  • Komunikatywność

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych;
  • Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego;
  • Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa etc.;
  • Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
  • Niezbędne szkolenia; wyjazdy integracyjne

Benefity

Ubezpieczenie na życie
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

  • Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.
  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie