JKB Group to dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma działająca w branży e-commerce. Jest właścicielem takich marek jak Steigner, Seilwerk Stanke, Holzbrink i FairyTrees, których produkty są obecne m.in. w Niemczech, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii, Polsce, we Włoszech i innych krajach europejskich. Rocznie sprzedajemy kilkaset tysięcy artykułów. Współpracujemy ze sklepami internetowymi i globalnymi platformami sprzedażowymi. JKB Group to także kompleksowe usługi e-commerce dla firm. Nieustannie rozszerzamy nasz asortyment i zasięg działań. W związku z tym poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Zielona Góra

Czym będziesz się zajmować?

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • obsługa infolinii i odpowiadanie na wiadomości od klientów,
  • obsługa bieżących spraw związanych z obsługą klientów.

Czego oczekujemy?

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • 7-godzinny dzień pracy,
  • firmowe śniadania,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • przyjazną i komfortową atmosferę w pracy,
  • wynagrodzenie i premie adekwatne do umiejętności i zaangażowania,
  • możliwość nabycia karty Benefit Systems
Dlaczego JKB Group?W JKB Group dbamy o balans między życiem prywatnym a zawodowym. Doceniamy dobre pomysły i udane projekty. Możesz być pewien stabilnych warunków zatrudnienia i odpowiedniego wynagrodzenia. Organizujemy imprezy i wyjazdy integracyjne, dzięki czemu dobrze dogadujemy się w pracy i poza nią. W naszej firmie rozwiniesz skrzydła, zyskasz nowe umiejętności, nabierzesz cennego doświadczenia zawodowego, podszkolisz swój język obcy… i codziennie zjesz dobre śniadanie!

Jeśli uważasz, że jesteś osobą pasującą do naszego zespołu, aplikuj już teraz!


c213b6fd874c47d758c981ca55da8e13.jpg

Aplikuj

 

Przekazane dane osobowe będą wykorzystane wyłącznie w celach rekrutacyjnych i nieudostępniane innymi podmiotom. Dane są przetwarzane zgodnie z RODO. W razie pytań prosimy o kontakt na adres e-mail praca@jkb-group.com

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Zielona Góra

JKB Group