Specjalista ds. Obsługi Klienta (języki: serbski, chorwacki i/lub słoweński)

Gdańsk
Oferta opublikowana14.05.2024
Oferta wygasa08.08.2024
Tryb pracystacjonarna, hybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę, inny
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Twój zakres obowiązków

  • jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu,
  • będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń;
  • bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy;
  • rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów;

Nasze wymagania

  • JEŚLI…
  • masz już doświadczenie i lubisz pracę z Klientami
  • znasz język serbski lub chorwacki lub słowieński w stopniu bardzo dobrym
  • znasz język polski oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
  • jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
  • umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
  • chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)
  • Nasza oferta jest dla Ciebie!

To oferujemy

  • Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
  • Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
  • Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś;
  • Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników

Benefity

Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie na życie
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków obcych
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie