Oferta opublikowana17.04.2024
Oferta wygasa16.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
w Wydziale Kadr

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw związanych z naborami do służby w KW PSP w Krakowie oraz nadzór nad prawidłowym tokiem naborów w Komendach Powiatowych/ Miejskich PSP województwa małopolskiego.
  • Współudział w przygotowaniu projektów decyzji MKW PSP w sprawach mianowania, przeniesienia, delegowania, świadczeń pieniężnych funkcjonariuszy KW PSP.
  • Współudział w przygotowaniu projektów decyzji MKW PSP w sprawach przeniesienia między komendami powiatowymi (miejskimi) funkcjonariuszy KW PSP.
  • Przygotowanie wniosków do Komendanta Głównego wynikających w pragmatyki służbowej.
  • Prowadzenie spraw archiwalnych.
  • Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o OSP realizowane przez Wydział Kadr.
  • Współudział w opracowaniu wniosków w zakresie odznaczeń państwowych, odznak resortowych, korporacyjnych i innych wyróżnień strażaków PSP , funkcjonariuszy KW PSP oraz strażaków jednostek organizacyjnych PSP województwa małopolskiego.
  • Obsługa kancelaryjna pracy Komisji Dyscyplinarnej, w tym udział w pracach sekretariatu Komisji Dyscyplinarnej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • skrupulatność, rzetelność, sumienność, uczciwość, komunikatywność, samodzielność, obsługa urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w komórce kadrowej, w administracji publicznej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-30
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    ul. Zarzecze 106
    30-134 Kraków
    Dziennik Podawczy, parter, od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30

Warunki pracy


  • praca wykonywana jest przez 8 godzin dziennie w systemie jednozmianowym. praca biurowa, użytkowanie sprzętu biurowego
  • praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym 
  • praca na drugim piętrze, winda
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy usytuowane drugim piętrze budynku
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • mnożnik kwoty bazowej: 1,800 kwoty bazowej ogłoszonej w ustawie budżetowej

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie