Oferta opublikowana15.04.2024
Oferta wygasa10.07.2024
Tryb pracyzdalna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Your responsibilities

  • Providing remote end user support for PCs, Laptops, printers, scanners, and other peripherals
  • Managing and maintaining Kace and Nexthink systems
  • Handling client software packaging, OS imaging, client patch management, and client encryption to ensure system security and stability
  • Administering MS Azure and O365 services to support cloud-based operations
  • Implementing and managing MS Bitlocker and MS Defender for data protection and IT infrastructure security
  • Utilizing Powershell scripting for automation and system management tasks
  • Managing mobile devices, including mobile phones, using MS Intune
  • Implementing endpoint security measures, including mobile device security, to protect against cyber threats

Our requirements

  • 5+ years of previous work experience in IT support/helpdesk/other relevant position
  • Fluency in English (min. B2/C1)
  • Knowledge of MS Azure, Outlook 365, MS Bitlocker, MS Defender, MS Intune and other related IT and mobile support
  • Customer oriented approach and professional attitude
  • Readiness for work in multicultural and international environment

Benefity

Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie na życie
Możliwość pracy zdalnej
Inicjatywy dobroczynne
Firmowa drużyna sportowa
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Możliwość uzyskania uprawnień
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie