Solid Security Sp. z o.o. - niekwestionowany lider w dziedzinie zabezpieczeń technicznych, firma z polskim kapitałem, z powodzeniem funkcjonująca od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych
z bezpieczeństwem.

W związku z dynamicznym rozwojem, aktualnie poszukujemy doświadczonych pracowników  na samodzielne stanowisko w Dziale Technicznym:

Pracownik biurowy, referent - Opole

Opole

Opis stanowiska:

  • Rejestracja dokumentów w bazie informatycznej
  • Zlecanie prac służbom technicznym
  • Rozliczanie i monitorowanie ich pracy
  • Obsługa poczty elektronicznej
  • Przygotowywanie zestawień i raportów
  • Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji
  • Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących

Wymagania

  • Dobra obsługa komputera
  • Dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, punktualność
  • Wykształcenie min. średnie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
  • Niekaralność

Oferujemy

  • Stabilność zatrudnienia w dużej ogólnopolskiej firmie
  • Pewne wynagrodzenie co miesiąc
  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym
  • Po okresie próbnym - umowę o pracę
  • Szkolenie przygotowujące do pracy


Aplikuj

 

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

Pracownik biurowy, referent - Opole

Opole

JOBS.PL S.A.