nadzór i kontrola przestrzeni publicznej w oddziale,
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji (elektrycznej, klimatyzacyjno – wentylacyjnej, multimedialnej, wodnej i kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, sterowania przejściami i kontroli dostępu, pożarowej, monitoringu),
nadzór nad realizacją bieżących napraw i modernizacji,
nadzór nad zasobami sprzętowymi i infrastrukturą techniczną,
współpraca w przygotowaniu rocznego projektu budżetu związanego z funkcjonowaniem oddziału,
udział w przygotowywaniu planów remontów i inwestycji,
udział w przygotowywaniu umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oddziału,
samodzielnie opracowywanie wzorów dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień,
udział w archiwizacji dokumentacji,
utrzymywanie kontaktów z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz oddziału,
przyjmowanie rezerwacji i nadzorowanie imprez i wydarzeń muzealnych .
Wymagania
wykształcenie: minimum średnie, preferowane techniczne, administracyjne lub ekonomiczne,
minimum 2 lata doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami,
dobra znajomość pakietu Ms Office,
umiejętność podejmowania szybkich decyzji, zgodnych z przepisami prawa,
umiejętność pracy w zespole,
efektywność, samodzielność,
umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
odporność na stres.
Oferujemy
ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
stabilne zatrudnienie,
pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych,
możliwość rozwoju zawodowego.
Benefity
Spotkania integracyjne
Karta sportowa
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Dofinansowanie wypoczynku
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Dodatkowe informacje
rodzaj umowy: umowa o pracę,
wymiar czasu pracy: pełny etat,
miejsce pracy: Dom pod Krzyżem - Kraków, ul. Szpitalna 21,
godziny pracy: zgodnie z harmonogramem (równoważny system czasu pracy).