Zapewnia telefoniczną obsługę klientów ZUS, w tym w ramach prowadzonych telefonicznych kampanii wychodzących i przychodzących oraz obsługę korespondencji elektronicznej (email, czat) w ramach CKK.
Niezbędne:
Mile widziane:
Wymagania dodatkowe
Wymagane dokumenty
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
Warunki wykonywania pracy:
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne: