Kierownik / Kierowniczka Oddziału - firma transportowa

Chorzów
Oferta opublikowana20.05.2024
Oferta wygasa14.08.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja pracy i planowanie procesów w oddziale,
  • Planowanie, realizacja i kontrola wykonania nadzorowanego budżetu; optymalizacja kosztów w zarządzanym obszarze,
  • Utrzymywanie stałych relacji z partnerami biznesowymi,
  • Kontrola i realizacja planów sprzedażowych oddziału,
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z działalnością oddziału,
  • Zarządzanie przestrzenią biurową i nadzór nad jej sprawnym funkcjonowaniem,
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i korespondencji oraz nadzór nad wewnętrzną bazą danych,
  • Nadzór i archiwizacja dokumentów firmowych,
  • Nadzór nad platformą sprzedażową,
  • Przygotowywanie raportów,
  • Dbanie o wizerunek firmy.

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach kierowniczych
  • Doświadczenie w branży transportu lądowego,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel,
  • Umiejętność utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem,
  • Wysokie umiejętności analityczne i umiejętności rozwiązywania problemów,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, zarządzanie zadaniami, efektywne działanie pod presją czasu i stresu,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.

To oferujemy

  • Pracę w międzynarodowej firmie transportowej, która otwiera nowy oddział w Polsce
  • Pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozpoczęcia między 8:00 a 9:00
  • Możliwość czynnego udziału w rozwoju firmy na rynku polskim
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy transportowej, która otwiera swój oddział w Polsce poszukujemy Kierownika/Kierowniczki Oddziału.

Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie