zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office)
· analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
· udzielanie porad informatycznych
· konfiguracja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
· monitorowanie i analiza wydajności systemów IT
· realizacja zadań administracji, wsparcia i utrzymania systemów IT
· aktualizacja bazy wiedzy, wsparcie w tworzeniu procedur utrzymania
· znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
· znajomość na poziomie administracyjnym systemów Windows/Linux
· komunikatywność oraz asertywność
· gotowość do pracy w trybie zmianowym, 24/7
· ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku klientów i dostawców IT
· możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia Twoich kwalifikacji
· świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
· pracę na pełny etat (umowa o pracę), bądź umowa zlecenia (studenci)
· dostęp do najnowszych technologii i szkolenia u naszych Partnerów
· elastyczny czas pracy