Wspomaganie działań zespołu ds. social media, w tym tworzenia treści, zarządzania kalendarzem publikacji i monitorowania aktywności na różnych platformach
Śledzenie najnowszych trendów w mediach społecznościowych i proponowanie pomysłów na ich wykorzystanie
Przeprowadzanie badań konkurencji w mediach społecznościowych
Pomoc w tworzeniu i monitorowaniu kampanii reklamowych na platformach mediów społecznościowych
Analiza danych z mediów społecznościowych i przygotowywanie raportów
Wymagania
Studenci lub absolwenci kierunków związanych z marketingiem, komunikacją, dziennikarstwem lub pokrewnymi
Znajomość różnych platform mediów społecznościowych (np. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)
Zdolność twórczego myślenia i umiejętność pracy zespołowej
Bardzo dobra znajomość języka polskiego, dobra znajomość języka angielskiego
Znajomość narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi (np. Hootsuite, Buffer) będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
Cenne doświadczenie w dynamicznym, profesjonalnym zespole
Elastyczne godziny pracy i możliwość zdobycia doświadczenia w pracy zdalnej
Możliwość wpływania na strategie social media firmy i realizowania własnych pomysłów
Perspektywę zatrudnienia po zakończeniu praktyk
Jeżeli jesteś osobą, która chce zdobyć doświadczenie w zarządzaniu mediami społecznościowymi i pasjonujesz się marketingiem cyfrowym, to czekamy na Twoje zgłoszenie!
Benefity
Kawa i herbata
Firmowa biblioteka
Możliwość pracy zdalnej
Elastyczny czas pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.).