Udzielanie wsparcia technicznego klientom oraz integratorom,
Wsparcie w pracach związanych z dniami otwartymi, targami, konferencjami,
Wspieranie pozostałych działów firmy w kwestiach technicznych,
Dobór części zamiennych do robotów przemysłowych,
Skuteczne oraz terminowe rozwiązywanie problemów technicznych, również przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi,
Wykonywanie prac administracyjnych związanych z codziennymi obowiązkami,
Wymagania
Ogólna wiedza techniczna z zakresu elektromechaniki,
Mile widziane doświadczenie w zakresie serwisów elektrycznych/mechanicznych,
Wykształcenie wyższe o profilu technicznym lub student studiów zaocznych o profilu technicznym, ewentualnie wykształcenie średnie poparte praktyczną wiedzą z zakresu automatyzacji przemysłu,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
Dobra znajomość pakietu MS Office
Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów natury technicznej,
Duże poczucie odpowiedzialności, sumienność,
Duża dyspozycyjność wynikająca ze specyfiki pracy i częstych wyjazdów służbowych,