Inspektor wojewódzki
Lublin
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki do spraw budżetu i kontroli finansowych
w Wydziale Środowiska i Rolnictwa

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszących.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzenie materiałów do projektu dochodów i wydatków budżetu państwa w układzie klasyfikacyjnym i zadaniowym, opracowywanie planów finansowych oraz harmonogramów miesięcznych, przygotowywanie zapotrzebowania na środki i wnioskowanie o ich wypłatę, rozliczanie wypłaconych dotacji w sprawozdaniach kwartalnych, półrocznych i rocznych, w tym koordynowanie zadania całego Wydziału,
  • organizowanie naboru wniosków dla spółek wodnych o przyznanie dotacji podmiotowej z budżetu państwa, weryfikowanie przedłożonej dokumentacji, branie udziału w podziale dotacji, weryfikowanie wniosków o płatność i kierowanie ich do wypłaty, weryfikowanie przedłożonego rozliczenia,
  • weryfikowanie dokumentacji przedkładanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w sprawie wypłaty rekompensat za szkody łowieckie, kierowanie wniosków do wypłaty środków, przygotowywanie wystąpienia o pozyskanie dodatkowych środków z rezerw celowych,
  • weryfikowanie wniosków gmin o zwrot utraconych dochodów, prowadzenie korespondencji w tym zakresie, wnioskowanie o pozyskanie środków z rezerwy celowej budżetu państwa, kierowanie wniosków do wypłaty środków,
  • przeprowadzanie kontroli wydatkowania udzielonych dotacji w spółkach wodnych i związkach spółek wodnych oraz w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego,
  • weryfikowanie dokumentacji jednostek budżetowych oraz opiniowanie zmian w planach wydatków,
  • sporządzanie umów dotyczących udzielania dotacji z budżetu państwa na zadania własne samorządu województwa oraz nadzorowanie realizacji tych umów i rozliczanie udzielonych dotacji,
  • sprawowanie nadzoru nad związkami spółek wodnych w zakresie uchwalania statutu i jego zmian oraz podejmowanych uchwał.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • znajomość przepisów ustaw: o kontroli w administracji rządowej, Prawo wodne, o finansach publicznych, o ochronie przyrody, Prawo łowieckie (z rozporządzeniem w zakresie szacowania szkód łowieckich), o podatkach i opłatach lokalnych, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność sprawnego komunikowania się,
  • zdolność do pracy samodzielnej i w zespole,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność,
  • dyspozycyjność,
  • wykazywanie inicjatywy w działaniu,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie od pracodawcy),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych z własnej inicjatywy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-23
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2900 – 3300 zł/mies. (+ dodatek stażowy).

Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Planowany termin zatrudnienia: grudzień 2019 r.

List motywacyjny winien być opatrzony numerem ogłoszenia i wraz z kompletem wymaganych dokumentów złożony w zaklejonej kopercie, a numer oferty powinien być zamieszczony także na kopercie.

Oferty kandydatów nie podlegają uzupełnieniu. Brak w ofertach kandydatów któregokolwiek z dokumentów o których mowa w dokumentach niezbędnych będzie skutkował, iż takie oferty nie będą brane pod uwagę podczas dalszej części postępowania konkursowego.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów do LUW w Lublinie.

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej LUW w Lublinie).

Kandydaci zaproszeni do dalszego postępowania kwalifikacyjnego będą poinformowani telefonicznie, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się, zostanie wysłana wiadomość e-mail.
Termin i miejsce postępowania (nie później niż 7 dni przed podjęciem czynności) oraz wyniki postępowania opublikowane zostaną na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.

Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Po zakończeniu naboru oferty osób, które nie zostały wskazane do zatrudnienia, będą komisyjnie zniszczone.

Więcej informacji i wzór oświadczeń na stronie: http://luwwlublinie.bip.gov.pl/, w załącznikach do oferty.

Inspektor wojewódzki

Lublin

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna