Oferta opublikowana05.03.2024
Oferta wygasa03.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Obornikach

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie czynności inspekcyjno- kontrolnych,
  • Rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz skarg i wniosków, a także przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie prowadzonych spraw przez Inspektorat,
  • Udzielanie wyjaśnień dotyczących stosowania przepisów prawnych z zakresu działania Inspektoratu,
  • Opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli oraz wniosków i zaleceń pokontrolnych,
  • Obsługa interesantów,
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań,
  • Przeprowadzenie czynności związanych z zakończeniem oraz rozpoczęciem budowy,
  • Przeprowadzanie czynności związanych z legalizacją oraz postepowań naprawczych,
  • Przeprowadzanie postępowań w sprawie stanu technicznego użytkowanych obiektów budowlanych
  • Realizacja zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowanego

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie średnie, średnie branżowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe doświadczenie w zakresie problematyki prawa budowlanego, komunikatywność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole, zdolność do selekcjonowania informacji

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-15
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Siedziba PINB
    ul. 11 Listopada 2a, 64-600 Oborniki, pokój 021, parter budynku

Warunki pracy

Praca w urzędzie oraz poza jego siedzibą podczas wyjazdów służbowych na terenie powiatu obornickiego.


Praca przy komputerze oraz przy użyciu sprzetów biurowych.


Siedziba inspektoratu mieści sie na parterze budynku Starostwa Powiatowego.


Toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych.


Praca w terenie, bez względu na warunki atmosferyczne.


Prowadzenie samochodu służowego.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie