Funkcja ds. przyznawania i wypłat zasiłków 18_2024

Gorzów Wielkopolski
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

 

Niezbędne:

- wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, rachunkowość)
  • minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową

Dodatkowe:

  • mile widziana znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń dot. ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • mile widziana znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej Ustawy
  • mile widziana znajomość Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
  • mile widziana znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych w zakresie przepisów o zasiłku pogrzebowym oraz o potrąceniach i egzekucji ze świadczeń
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • orientacja na klienta
  • rozwiązywanie problemów
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • orientacja na cel
  • komunikacja
  • współpraca

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat oraz numeru oferty: 18.2024.KAD
  • skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj - na dole oferty (HRlink.pl)

 

Dodatkowe informacje:

 

  • poszukujemy 5 kandydatów na stanowisko
  • nadesłanych dokumentów nie zwracamy
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
  • dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona

 

Proces rekrutacji obejmować będzie:

  • ocenę formalną dokumentów kandydatów
  • rozmowę kwalifikacyjną

Oferujemy

Warunki pracy:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób
    z niepełnosprawnościami
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie