Oferta opublikowana19.04.2024
Oferta wygasa14.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś odpowiedzialny za optymalną sprzedaż naszego zaskakującego asortymentu i zarządzanie zespołem pracowników sklepu. Wspierasz menedżera w monitorowaniu sprzedaży i zapasów w sklepie oraz zastanawiasz się nad ulepszaniem układu sklepu i półek w celu optymalizacji sprzedaży. Pracujesz razem ze swoim zespołem i nadzorujesz jego postępy w celu osiągnięcia zadbanego wyglądu Waszego sklepu. Jesteś również współodpowiedzialny za planowanie grafików pracowników, sprawdzanie otrzymanych zgłoszeń na oferty pracy i odpowiadanie na pytania swoich pracowników lub klientów, którzy dzięki Tobie mogą zawsze wrócić do domu z miłymi odczuciami.

Wymagania

  • Masz ukończone wykształcenie średnie.
  • Masz co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w handlu detalicznym.
  • Jesteś dostępny przez 40 godzin tygodniowo w dni, w których jest otwarty sklep. Możesz pracować 5 dni w tygodniu, regularnie również w weekendy, a także wieczorami.
  • Jesteś rzeczowy, przedsiębiorczy, świadomy cen i wiesz, jak motywować zespół.
  • Ty i Action- kultura pasujecie do siebie: praca zespołowa, dyscyplina, świadomość kosztów, prostota, szacunek, ukierunkowanie na klienta.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełen etat (40 godzin).
  • Rabat dla pracowników w wysokości 15% na cały asortyment.
  • Bezpłatna opieka medyczna.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Dostosowany do naszych potrzeb program szkoleń w Akademii Action, w której możesz nauczyć się między innymi technik przeprowadzania rozmów, oceniania, a także planowania i organizacji.
  • Mając te umiejętności, masz szansę na rozwój i awans na stanowisko kierownika sklepu Action.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Action/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie