Do podstawowych obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- kompleksowa opieka nad zbiorami dokumentów (ich ochrona oraz ochrona danych w nich zawartych),
- gromadzenie, klasyfikacja i opis akt,
- profesjonalna obsługa klientów poszukujących informacji,
- dbałość o powierzone dokumenty,
- przekwalifikowanie dokumentacji.
Główne wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (mile widziane),
- znajomość języka angielskiego, rosyjskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- komunikatywność i entyzjazm do pracy,
- rozwinięte kompetencje interpersonalne i wysoka kultura osobista,
- dodatkowym atutem będzie wcześniejsze doświadczene na podobnym stanoiwsku.
Pracując na tym stanowisku będziesz mógł liczyć na:
- ciekawą pracę, pełną ambitnych zadań,
- wiele możliwości rozwoju zawodowego,
- pracę w przyjaznej atmosferze,
- wsparcie na każdym etapie pracy
- zarobki uzależnione od zaanagażowania i doświadczenia.