SPECJALISTA W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI K/M

Warszawa
Oferta opublikowana04.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: PLAC CZERWCA1976 ROKU 1, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Zakres obowiązków: 1. Administrowanie i zarządzanie środkami finansowymi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; 2. Weryfikacja wniosków: o dofinansowanie do wypoczynku pracowników organizowanego we własnym zakresie, o przyznanie bezzwrotnej pomocy finansowej, o dofinansowanie imprez kulturalnych lub sportowych, o dofinansowanie gwiazdkowe dla dzieci pracowników, o przyznanie pożyczek na cele mieszkaniowe oraz sporządzanie umów o przyznanie tych pożyczek; 3. Sporządzanie dokumentów do realizacji wypłat przyznanych świadczeń socjalnych; 4. Przewodniczenie oraz koordynowanie prac Zakładowej Komisji Socjalnej i prowadzenie jej posiedzeń; 5. Prowadzenie ewidencji i rejestrów przyznanych świadczeń socjalnych; 6. Opracowywanie rocznego planu oraz rocznego rozliczenia ZFŚŚ; 7. Prowadzenie Elektronicznego Rejestru Umów; 8. Wprowadzanie danych podlegających wpisowi do Rejestru w Centralnym Rejestrze Umów UM, znajdującym się w BIP m. st. Warszawy; 9. Ewidencja środków trwałych w programie FK oraz w księgach inwentarzowych.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 6 300 PLN

Opis wynagrodzenia: + dodatek za wieloletnią pracę

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: TAK

Data rozpoczęcia: 01.05.2024

Wymagania konieczne

Zawody: Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Wykształcenie: średnie branżowe

Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Uprawnienia: Pakiet MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania: - wykształcenie min. średnie lub średnie branżowe w rozumieniu ustawy prawo oświatowe; - umiejętności: swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office; - odpowiedzialność, dokładność, obowiązkowość, terminowość, systematyczność, rzetelność i sumienność; - znajomość regulacji prawnych w zakresie ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych; - uprawnienia: doświadczenie zawodowe: min. 3-letni staż pracy (0 przy wykształceniu wyższym). Wymagania dodatkowe: - uprawnienia budowlane określone na podstawie ustawy prawo budowlane; - znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy; - doświadczenie zawodowe: min. 4-letni staż pracy (w tym, w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej - 3 lata o charakterze zgodnym z oferowanym stanowiskiem); - mile widziane doświadczenie zawodowe w prowadzeniu robót związanych z budową, przebudową lub remontem dróg. Zakres obowiązków: wspomaganie i zastępowanie naczelnika wydziału w kierowaniu oraz organizowaniu działalności wydziału, w szczególności, w nadzorze nad: 1. Administrowanie i zarządzanie środkami finansowymi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; 2. Weryfikacja wniosków: o dofinansowanie do wypoczynku pracowników organizowanego we własnym zakresie, o przyznanie bezzwrotnej pomocy finansowej, o dofinansowanie imprez kulturalnych lub sportowych, o dofinansowanie gwiazdkowe dla dzieci pracowników, o przyznanie pożyczek na cele mieszkaniowe oraz sporządzanie umów o przyznanie tych pożyczek; 3. Sporządzanie dokumentów do realizacji wypłat przyznanych świadczeń socjalnych; 4. Przewodniczenie oraz koordynowanie prac Zakładowej Komisji Socjalnej i prowadzenie jej posiedzeń; 5. Prowadzenie ewidencji i rejestrów przyznanych świadczeń socjalnych; 6. Opracowywanie rocznego planu oraz rocznego rozliczenia ZFŚŚ; 7. Prowadzenie Elektronicznego Rejestru Umów; 8. Wprowadzanie danych podlegających wpisowi do Rejestru w Centralnym Rejestrze Umów UM, znajdującym się w BIP m. st. Warszawy; 9. Ewidencja środków trwałych w programie FK oraz w księgach inwentarzowych. Godziny pracy: 7:00-15:00. [Zgłoszenia: osobiste, tel. 22 39 73 909 w godz. 7:00-15:00]

Pracodawca

Nazwa: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg

Adres: PLAC CZERWCA1976 ROKU 1, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Nazwa Urzędu Pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie