Informacje podstawowe
Miejsce pracy: GEN. LEOPOLDA OKULICKIEGO 16, 35-206 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: - obsługa procesu sprzedaży i realizacja bieżących zamówień, - fakturowanie i profesjonalna obsługa Klientów, - analiza zapytań ofertowych Klientów oraz bieżące udzielanie na nie odpowiedzi, - budowanie trwałych, partnerskich i biznesowych relacji z Klientami, - kompleksowe doradztwo Klientom firmy w zakresie sprzedawanych towarów, - prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, - przyjmowanie zamówień od Klientów i kontrola nad ich realizacją, - sprawne przygotowanie oferty handlowej dla Klienta oraz nadzór nad jej realizacją, - kontakt oraz nadzór nad przedstawicielami handlowymi, - koordynowanie procesu zamówień i dostaw, - przygotowanie raportów dotyczących składanych ofert Klientom oraz składanych ofert przetargowych, - samodzielność w działaniu - obsługa programu Symfonia Handel.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.07.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA, dobra organizacja pracy
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 3
Inne wymagania: strategiczne myślenie,praca w zespole
Pracodawca
Nazwa: BOGARO SP. Z O.O.
Adres: GEN. LEOPOLDA OKULICKIEGO 16, 35-206 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv