Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: Sekretarka medyczna Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 10-18
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 08.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne, średnie zawodowe, medyczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe medyczne, wiedza dot. realizacji usług medycznych, prawo jazdy kat. B (umiejętność prowadzenia samochodu), dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, sumienność, bardzo dobra obsługa komputera, komunikatywność.
Pracodawca
Nazwa: kontakt przez PUP
Adres: Chopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Ososby spełniające wszystkie wymagania pracodawcy zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV na adres: Aplikuj