PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)

Dąbrowa Górnicza
Oferta opublikowana04.03.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie

Zakres obowiązków: - obsługa i nawiązywanie kontaktu z pacjentem oraz pracownikami komórek organizacyjnych placówki poprzez rozmowę telefoniczną, - udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych, - dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochrona danych osobowych i medycznych pacjentów, - prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez Szpital, współpraca w zakresie obsługi oprogramowania Call Ceb, - informowanie o statusach realizowania zleceń/zamówień, - dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań, - aktualizowanie baz danych klientów, - organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony p.poż., ochrony środowiska i ergonomii.

Rodzaj zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Stypendium brutto: 1 790,3 PLN

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 06.05.2024

Data zakończenia: 05.08.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie

Uprawnienia: odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętności organizacyjne, miła aparycja

Pracodawca

Nazwa: kontakt przez PUP

Adres: Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: skierowanie

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie