Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: 1) Obsługa kancelaryjno-biurowa -prowadzenie kancelarii, obsługa interesantów i udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych. 2) Obsługa składnicy akt. 3) Archiwizowanie dokumentacji. 4) Terminowe wysyłanie korespondencji. 5) Prawidłowe prowadzenie księgi kancelaryjnej i rejestrów zgodnie z instrukcja kancelaryjną. 6) Terminowe i merytoryczne załatwienie spraw, zgodnie z przepisami. 7) Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, 8) Przyjmowanie od interesantów dokumentów (wniosków, podań, załączników) oraz skarg i wniosków o udostępnianie informacji publicznej, sprawdzanie właściwości rzeczowej i miejscowej oraz kompletności dokumentacji. 9) Przyjmowanie, rejestracja oraz rozdział korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej. 10) Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej, wychodzącej oraz wniosków o pomoc. 11) Wypożyczanie akt, przygotowywanie spisów zdawczo odbiorczych. 12) nPrzyjmowanie akt ostatecznie zakończonych do składnicy akt na podstawie spisów akt. 13) Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów. 14) Przygotowywanie zestawień, raportów, projektów pism.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 966 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Naczelnik / kierownik wydziału (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 z późn.zm.) , - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie wyższe, staż pracy 4 lata, doświadczenia zawodowe minimum 3 lata dla stanowiska starszego inspektora, - wykształcenie wyższe/ średnie, staż pracy 3 lata/ 5 lat, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata dla stanowiska inspektor, -wykształcenie wyższe/ średnie, staż pracy 0/ 3 lata, doświadczenie zawodowe minimum 1 rok dla stanowiska podinspektor. Wymagania dodatkowe: - ukończony kurs Kancelaryjno-archiwalny I stopnia, - znajomość regulacji prawnych: kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o finansach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, aktualnych przepisów dot. archiwizacji, - znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, - pożądane kompetencje: samodzielność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość. Do wynagrodzenia zasadniczego dodatkowo: dodatek stażowy 5-20%, dodatek motywacyjny po 3 miesiącach pracy, tzw. 13-tka, fundusz socjalny. Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto: przedział wynagrodzenia zasadniczego dla stanowiska podinspektor 5.000 zł - 5.100 zł mies., inspektor 5.300 zł 5.419 zł, starszy inspektor 5.800 zł 5.966 zł Wymagane dokumenty (podpisane odręcznie): podpisany odręcznie Formularz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, w przypadku zakwalifikowania do II etapu rekrutacji kandydaci zobowiązani są dostarczyć do wglądu dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu, kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 530 z późn.zm.) zobowiązani są dostarczyć do wglądu dokument potwierdzający niepełnosprawność. Formularz osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania w pliku PDF i DOC na stronie Ośrodka www.ops-zoliborz.waw.pl/zatrudnienie Osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie dostarczyć przed nawiązaniem stosunku pracy aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz jej dane zostaną sprawdzone, czy nie figurują w Rejestrze Osób Skazanych Za Przestępstwa na tle Seksualnym. Sposób złożenia dokumentów: Wypełniony Formularz można przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa z dopiskiem na kopercie: Podinspektor/inspektor/starszy inspektor nr 11/2024, złożyć osobiście w kancelarii Ośrodka pok. nr 7 (adres jw.) lub przesłać w formie skanów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Aplikuj do godz. 16.00 dnia 27.05.2024 r. (data wpływu do Ośrodka) Dokumenty złożone w sposób niezgodny z wymaganiami ogłoszenia o naborze nie będą rozpatrywane, a kandydat nie będzie dopuszczony do dalszego postępowania rekrutacyjnego. Wybrani w drodze analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych kandydaci zostaną zaproszeni na kolejny etap rekrutacji. Miejsce pracy: ul. Dembińskiego 3. Postępowanie rekrutacyjne na stanowisko Podinspektor/inspektor/starszy inspektor obejmuje następujące etapy: etap I ocena formalna Formularzy złożonych przez kandydatów, etap II ocena dokumentów etap III rozmowa kwalifikacyjna Wybrani w drodze analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych kandydaci zostaną zaproszeni na kolejne etapy rekrutacji. Pracodawca zastrzega sobie prawo do odwołania w/w naboru w każdym czasie bez podania przyczyny oraz do zakończenia naboru bez wybrania żadnego z kandydatów. Osoba odpowiedzialna za rekrutację Wiesława Bukszewicz
Pracodawca
Nazwa: OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Adres: Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nazwa Urzędu Pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia znajduje się na str.: https://www.ops-zoliborz.waw.pl/zatrudnienie