OPIEKUN KLIENTA KLASY BIZNES

Kraków
Oferta opublikowana05.03.2024
Rodzaj umowyumowa zlecenie
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Złota Podkowa 1/11, 31-352 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Zakres obowiązków: Obsługa lini wychodzącej do klienta biznesowego wiodącego operatora telefonii komórkowej. Praca hybrydowa (w biurze i w domu).

Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Zmianowość: nie dotyczy

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie od 5000 zł - do uzg. uzależnione od umiejętności, na początek umowa zlecenie 3 miesiące potem możliwość umowy o pracę.

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 11.03.2024

Data zakończenia: 11.07.2024

Wymagania konieczne

Zawody: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe

Uprawnienia: dobra obsługa komputera, poprawne pisanie i czytanie, komunikatywność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Mile widziane również osoby z niepełnosprawnością- jednak biegłe w czytaniu i pisaniu. Pracodawca zapewnia bezpłatne szkolenie.

Pracodawca

Nazwa: Marcin Mroczek MK Consulting

Adres: 31-532 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Nazwa Urzędu Pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: .

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie