Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane ekonomia, finanse, bankowość)
- Mile widziane doświadczenia pracy w banku w zakresie obsługi klientów indywidulanych i MSP
- Zdolności sprzedażowe,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Nastawienie na realizację celów,
- Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.
Twoje zadania:
- Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi
- Realizacja przyjętych planów sprzedażowych
- Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów i usług
- Obsługa klientów w zakresie kredytów gotówkowych
- Obsługa gotówkowa klientów
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Co oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w ramach umowy o pracę,
- odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie,
- możliwość zdobycia nowych doświadczeń, rozwoju kwalifikacji poprzez szereg szkoleń,
- uczestniczenie w interesujących projektach,
- pakiet socjalny, w tym opieka medyczna, karty podarunkowe, dofinansowanie do kart Multisport, Pracowniczy Program Emerytalny.