OBSŁUGA KLIENTA W CONTACT CENTER

Wrocław
Oferta opublikowana08.05.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Zakres obowiązków: Głównym zadaniem jest udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp. Obsługiwane są połączenia przychodzące, bez sprzedaży. Główne kanały komunikacji to infolinia oraz czat. Zgłoszenia rejestrowane są w systemie CRM. Rozmowy są prowadzone z klientami bez użycia gotowych skryptów, zgodnie z opisanymi ścieżkami i procedurami. Praca w godz. 6:30 - 22:00 Kontakt z pracodawcą: Aplikuj Oferta pracy dostępna w sali A

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: dwie zmiany

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 350 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: TAK

Data rozpoczęcia: 13.05.2024

Wymagania konieczne

Zawody: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagania pożądne

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności komunikatywność/łatwość w nawiązywaniu kontaktu z drugą osobą wysoka kultura osobista umiejętność pracy w zespole i skupienie nad wspólnymi celami sumienność w wykonywanych zadaniach umiejętność radzenia sobie z presją czasu podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji

Pracodawca

Nazwa: kontakt przez PUP

Adres: Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: cv

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie