Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: Głównym zadaniem jest udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp. Obsługiwane są połączenia przychodzące, bez sprzedaży. Główne kanały komunikacji to infolinia oraz czat. Zgłoszenia rejestrowane są w systemie CRM. Rozmowy są prowadzone z klientami bez użycia gotowych skryptów, zgodnie z opisanymi ścieżkami i procedurami. Praca w godz. 6:30 - 22:00 Kontakt z pracodawcą: Aplikuj Oferta pracy dostępna w sali A
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 350 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 13.05.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagania pożądne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności komunikatywność/łatwość w nawiązywaniu kontaktu z drugą osobą wysoka kultura osobista umiejętność pracy w zespole i skupienie nad wspólnymi celami sumienność w wykonywanych zadaniach umiejętność radzenia sobie z presją czasu podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji
Pracodawca
Nazwa: kontakt przez PUP
Adres: Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv