Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Wolności 44, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji projektowej, koordynowanie pracy pracowników własnej firmy i partnerów/podwykonawców, nadzór nad zamówieniami materiałów budowlanych oraz sprzętu budowlanego, współpraca z przedstawicielem zamawiającego, prowadzenie robót budowlanych i nadzór nad jakością wykonywanych robót, rozliczanie kosztów wykonywanych robót, w tym wykonywanie obmiarów, sporządzanie protokołów odbiorów prac, ofertowanie robót
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 do 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie 5800,- brutto+ premia + dodatek stażowy
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 19.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie:Wyższe kierunkowe - budownictwo Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej Wymagania pożądane: Dobra znajomość pakietu MS Office, Prawo jazdy kategorii B Pozostałe wymagania: Umiejętność posługiwania się dokumentacją projektową, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, samodzielność
Pracodawca
Nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Adres: Wolności 44, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Aplikuj