Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji księgowej przydzielonego zasobu wspólnot mieszkaniowych,
- ewidencja dokumentów księgowych (min. faktury zakupu oraz wyciągi bankowe),
- dokonywanie bieżących płatności w systemie bankowości elektronicznej,
- kontrola dokumentów źródłowych pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi,
- sporządzanie rozliczeń kosztów utrzymania nieruchomości oraz kosztów dostawy mediów,
- windykacja dłużników,
- sporządzanie dokumentów sprawozdawczych oraz deklaracji podatkowych,
- realizacja zadań związanych z gospodarką finansową wspólnot mieszkaniowych,
- bieżąca obsługa klientów,
- samodzielność,
- komunikatywność,
- sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- odporność na stres,
- umiejętność organizacji pracy,
- wykształcenie minimum średnie,
- znajomość programu „Mieszczanin”,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wysokość wynagrodzenia uzależniona od posiadanej wiedzy i doświadczenia,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.