Oferta opublikowana28.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżait

Opis oferty pracy

Zakres obowiązków:
- Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami i sprzętem.
- Instalacja, aktualizacja i konfigurowanie systemów operacyjnych wraz z oprogramowaniem użytkowym na stacjach roboczych.
- Zamawianie i nadzór nad prawidłowością wydawania materiałów eksploatacyjnych.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania.
- Wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego.
- Nadzór nad prawidłowym działaniem systemu monitoringu wizyjnego (w podstawowym zakresie).
- Umiejętność prognozowania potrzeb użytkowników i dbanie o zapewnienie ciągłości ich pracy.
- Obsługa systemów finansowych używanych w KASIE (po okresie wstępnego szkolenia).
- Współnadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem środowiska serwerowego.
- Wykonywanie i utrwalanie kopii bezpieczeństwa.
- Opisywanie rozwiązań problemów do bazy wiedzy, w celu ponownego użycia.

Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe.
- Staż pracy na stanowisku informatycznym co najmniej 1 rok.
- Umiejętność i gotowość do pracy w HelpDesk\\Service Desk IT.
- Znajomość i umiejętność rozwiązywania problemów w systemach Windows 10/11, Windows Server 2008/2012 (AD/DNS/TS).
- Znajomość systemów baz danych: MS SQL (wraz z Report Builder), oraz języka SQL. Umiejętność tworzenia raportów przy wykorzystaniu języka SQL będzie atutem.
- Mile widziana znajomość Axence nVision, VMware vSphere, WordPress, Eset, IIS.
- Podstawowa znajomość technologii VPN.
- Umiejętność serwisowania sprzętu teleinformatycznego i obsługi użytkowych programów komputerowych (m.in. Office, Libre, poczta, Spark).
- Podstawowa umiejętność konfigurowania urządzeń sieciowych (routery, firewalle itp.) i drukarek w środowisku sieci Windows.
- Podstawowa umiejętność rozwiązywania problemów związanych z technicznym działaniem sieci komputerowych (routery, okablowanie).
- Rozumienie działania sieci komputerowych w domenie Windows, obejmującą dostęp do zasobów i zasad domenowych.
- Znajomość konfiguracji klientów poczty e-mail i rozwiązywania problemów z pocztą.
- Odporność na stres.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie