Opis oferty pracy
Biuro rachunkowe Business Care Centre w Częstochowie zatrudni do Zespołu asystenta/asystentkę ds. księgowości.Twój zakres obowiązków:
wspieranie księgowych w zakresie wykonywanych przez nich prac
prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy
dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych
rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych, w tym w szczególności sald bankowych i rozrachunkowych
sporządzanie raportów i ewidencji w systemie informatycznym
uczestnictwo przy sporządzaniu wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań finansowych, statystycznych i innych wymaganych prawem
utrzymywanie stałych relacji z klientami
wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem biura rachunkowego
wystawianie faktur dotyczących usług księgowych na rzecz klientów
inne czynności zlecone przez przełożonego niezbędne do prawidłowej obsługi klientów i funkcjonowania biura rachunkowego.
Nasze wymagania
Min. 6 miesięcy w księgowości
Znajomość aktualnych przepisów w zakresie rachunkowości oraz podatków
Dobra znajomość oprogramowania MS Excel
Mile widziane
Wykształcenie wyższe licencjackie lub w trakcie studiów na kierunku finanse i rachunkowość lub pokrewnym
Znajomość programu SYMFONIA
To oferujemy
Pracę w profesjonalnym zespole
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej preferowanej formie
Przyjazny proces onboardingu i wdrożenie do zadań
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach i pracę z różnymi Klientami
Dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 8:00
CV prosimy wysyłać na adres: @
Do CV należy dołączyć treść poniższej zgody:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu.
REKRUTACJA
Rekrutacja to dla obu stron bardzo ważny moment.
Dla Ciebie to czas na poznanie nas jako potencjalnego pracodawcy. Zadania pytań i znalezienia odpowiedzi „Czy to na pewno ta firma?”.
Dla nas to okazja, aby poznać Ciebie przede wszystkim jako człowieka. Kim jesteś, co Ciebie motywuje, czego oczekujesz.
Nasze rekrutacje prowadzone są w swobodnej atmosferze, w dogodnym dla Ciebie czasie.
ETAP 1
Selekcja aplikacji
Dokładnie czytamy Twoje CV
Szukamy elementów spójnych z oczekiwaniami na stanowisku
Zapraszamy wybranych kandydatów na spotkanie rekrutacyjne
ETAP 2
Spotkanie rekrutacyjne
Spotkasz się z jedną lub kilkoma osobami naszej organizacji (na pewno będzie w śród nich Twój bezpośredni przełożony)
Porozmawiamy między innymi o Twoich wcześniejszych doświadczeniach, kompetencjach i oczekiwaniach finansowych
Będziemy poszukiwać u Ciebie kluczowych na danym stanowisku umiejętności, wiedzy i postaw
Możemy poprosimy o rozwiązanie zadań z wiedzy merytorycznej oraz sprawdzić znajomość Excela
Spotkanie to również okazja dla Ciebie do zadania pytań czy porozmawiania o Twoich wątpliwościach
Bez względu na wynik rozmowy, zawsze otrzymasz informację zwrotną
ETAP 3
Wybór osoby do zatrudnienia
Bezpośredni przełożony analizuje dokładnie wszystkich kandydatów, z którymi się spotkał
Wybiera osobę, w której pokłada największe nadzieje (wybór nie zawsze jest łatwy) i składa jej ofertę
Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony, przechodzimy do formalności związanych z zatrudnieniem
ETAP 4
Wdrożenie do pracy
Wiemy jak ważny jest pierwszy dzień pracy, dlatego robimy wszystko, abyś czuł się komfortowo i miał dobre wspomnienia z rozpoczęcia nowego etapu zawodowego.
Aplikuj i wznieś karierę na wyższy poziom!