Livioon International

3.5 Dodaj merytoryczną opinię
Nasza historia

Z połączenia LIFE, czyli życia, i OO – nieskończoności, powstało słowo LIVIOON, które oznacza niekończące się życie. Odzwierciedla pragnienie, by świadomie i odpowiedzialnie kształtować swoje relacje ze światem i innymi ludźmi. Daje możliwość świadomego wyboru produktów wysokiej jakości, by nasza skóra otrzymała wspaniały zastrzyk minerałów i witamin. Zyskujemy wówczas pewność, że używamy produktów przygotowanych specjalnie z myślą o naszej wymagającej cerze – przebadanych dermatologicznie i zapewniających odpowiednią ochronę.

Połączenie najwyższej jakości produktów oraz innowacyjnych możliwości biznesowych sprawia, że Livioon to dziś jedna z najprężniej rozwijających się firm na rynku marketingu sieciowego w Polsce i w Europie.

Od pomysłu do silnej marki – oto historia ekskluzywnych kosmetyków, które podbiły serca tysięcy osób.

Blisko trzydziestoletnie doświadczenie ludzi pracujących na sukces maski Livioon w połączeniu z odwagą i świadomością bardzo dobrej jakości produktów dają szansę na międzynarodowy sukces. Dynamiczny rozwój branży produkcyjno-sprzedażowej zapoczątkował narodziny nowej marki made in European Union.

Jakość ponad wszystko

Livioon opiera się na dwóch filarach: partnerstwie biznesowym i doskonałych produktach. Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie wysokiej jakości produktów, spełniających wymagania i zaspokajających potrzeby wszystkich klientów. Jednocześnie ważne jest dla nas, by w optymalny sposób współistnieć ze środowiskiem naturalnym i ciągle podnosić nasze standardy.

Stabilny rozwój i energiczna ekspansja

Prosty w teorii koncept biznesowy w praktyce potrzebował aż dwóch lat, by w pełni zakwitnąć. Każdy produkt Livioon przeszedł bowiem proces obiektywnej oceny i intensywnego doskonalenia. Testy przeprowadzone z udziałem kilkuset osób pod okiem niezależnych ekspertów zaowocowały perfumami skrojonymi na miarę najbardziej wymagających klientów.

Dopiero wypracowanie najwyższej jakości produktów sprawiło, że firma Livioon ujrzała światło dzienne. Data oficjalnego startu Livioon to 1 czerwca 2014 r. – można więc powiedzieć, że firma urodziła się pod szczęśliwą gwiazdą. Rzeczywiście coś w tym jest – wyniki sprzedaży od samego początku odzwierciedlają to, co klienci odkryli dużo wcześniej: doskonała jakość i przystępne ceny mogą iść ze sobą w parze. Livioon utrzymuje stabilny i systematyczny rozwój, a zarazem dynamiczny przyrost Partnerów. Czego chcieć więcej?

Kolejne wyzwanie, jakie sobie stawiamy, to dalsza ekspansja na rynki europejskie i nie tylko – bo dobrym produktem należy się dzielić. Już niebawem kolejne kraje będą miały szansę przekonać się, jak pachnie sukces z Livioon!

Livioon International