Wywiad udzielony przez użytkownika Inforaf
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chciałbym opowiedzieć o mojej współpracy z firmą, o tym, jak pracodawca nie wywiązywał się z ustaleń oraz jak funkcjonowała firma, kiedy w niej pracowałem.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?
Pracowałem jako kierowca. Zajmowałem się rozwożeniem towaru do salonów oraz warsztatów.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?
Czas ustalany na trasy wynosił od 8 do 12 godzin. Dziennie pokonywało się aż 500/600 kilometrów. Nie dało się przemierzać tylu kilometrów w czasie 8 godzin. Pracodawca nie wypłacał należnych pieniędzy za nadgodziny. Kierowca nie miał żadnego wpływu na ustalenie trasy. W pracy przeszkadzał mi także problem z rozliczeniami i brakiem informacji o składkach.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?
3800 złotych.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Pracowałem w sumie przez 4 miesiące. 2 miesiące na okresie próbnym, a potem podpisałem umowę na rok. Złożyłem jednak wypowiedzenie i zwolniłem się wcześniej.
Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
W pracy przeszkadzał mi przede wszystkim ogrom godzin pracy oraz kilometrów, które trzeba było pokonywać. Uważam, że trasy były źle ustalane. Pracownik musiał poświęcać na wykonanie swoich obowiązków więcej czasu, niż było przewidziane w umowie. Nadgodziny nie były dodatkowo opłacane.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Nie było żadnych.
Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.
Brałem udział tylko w zdalnym szkoleniu BHP. Po zatrudnieniu firma nie oferowała żadnych szkoleń.
W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciał(a)byś być szkolony/-a i dlaczego?
Uważam, że wynikało to z oddalenia oddziału, w którym pracowałem od centrali przedsiębiorstwa. Dodatkowo wydaje mi się, że mogło to wynikać również z oszczędności firmy.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?
Źle. Każda rozmowa o nadgodzinach i płatności za nie powodowała ciszę w kontakcie z przełożonym. Na negatywną atmosferę w pracy wpływały także problemy z nieodpowiednim informowaniem klientów o dostawach przez biuro. Kiedy pracownicy są niesłuchani i nie informuje się ich o zmianach, to atmosfera staje się trudna.
Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?
Nie. Nie wypłacał pieniędzy za nadgodziny.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Uważam, że w oddziale powinna być osoba odpowiedzialna za kontakt z centralą. Powinien zostać poprawiony nadzór nad transportem. Warunki pracy powinny być proste i przejrzyste a pieniądze za nadgodziny wypłacane.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy