Rekrutacje do IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o., prowadzone są do Departamentów Centrali oraz Departamentu Sprzedaży. Aktualne oferty pracy zawsze znajdziecie Państwo na naszej stronie Kariery (https://impuls-leasing.pl/kariera/)
Etapy rekrutacji
ETAP 1 – Daj się poznać!
Pierwszym etapem rekrutacji jest selekcja przesłanych przez Kandydatów aplikacji (CV) wraz z wypełnionym przez nich formularzem aplikacyjnym.
ETAP 2 – Spotkajmy się!
Wybranych Kandydatów zapraszamy do kolejnego etapu czyli wstępnej rozmowy telefonicznej i zaproszenia na spotkanie bezpośrednie lub spotkanie online. Spotkanie rekrutacyjne z kandydatem przeprowadza Dyrektor Departamentu lub jego Zastępca. Osoby rekrutowane na stanowiska Menedżerskie mogą zostać zaproszeni dodatkowo na spotkanie z Zarządem Spółki. W przypadku kluczowych stanowisk, Kandydaci mogą zostać poproszeni o wykonanie zadania praktycznego.
ETAP 3 – Decyzja!
Po przeprowadzeniu wszystkich zaplanowanych rozmów rekrutacyjnych, przychodzi czas na analizę, wyłonienie najlepszego Kandydata i złożenie oferty współpracy.
ETAP 4 – Formalności!
Ostatnim etapem rekrutacji jest zatrudnienie Kandydata, a więc podpisanie umowy, zapoznanie z obowiązkami, udział w szkoleniach i rozpoczęcie pracy.