1. Analiza dokumentów aplikacyjnych
Na tym etapie sprawdzamy, czy Twoje kwalifikacje są zgodne z wymaganiami stanowiska, na które odpowiedziałeś. Lubimy czytać i potrafimy docenić zaangażowanie, więc w swojej aplikacji zawrzyj także list motywacyjny - napisz go od serca, a zrobisz nam dużą przyjemność! Działamy szybko, więc ten etap rekrutacji zamykamy maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od otrzymania dokumentów.
2. Rozmowa telefoniczna
Jeśli Twoje CV oraz list motywacyjny spotkały się z naszym zainteresowaniem, odbierzesz od nas telefon z zaproszeniem do podjęcia kolejnych kroków w procesie. Wspólnie ustalimy miejsce i czas spotkania oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Rozmowa kwalifikacyjna
W umówionym dniu spotkamy się w naszej siedzibie - spodziewaj się obecności przyszłego przełożonego i osoby z działu HR. Wspólnie omówimy Twoje doświadczenie, dopytamy Cię o kompetencje, czasem ze względu na charakter pracy na danym stanowisku, możemy poprosić Cię o wykonanie jakiegoś zadania lub o przedłożenie próbki Twoich wcześniejszych dokonań. Staramy się, by atmosfera spotkania była jak najbardziej pozytywna.
4. Decyzja
W trakcie spotkania określimy termin, w jakim poinformujemy Cię o wyniku rozmowy. Jeśli nasza decyzja będzie pozytywna, to nie pozostanie nam nic innego jak przejść do konkretów związanych z powitaniem Cię w gronie Profesjonalistów pracujących z CHROMA. Stawiamy na transparentność, więc jeśli tym razem nie uda się nam nawiązać współpracy, dostaniesz od nas informację zwrotną wraz z podziękowaniem za poświęcony czas.