Wywiady CHOPIN Telewizja Kablowa sp. z o.o.
Wywiad udzielony przez użytkownika CHOPIN Telewizja Kablowa sp. z o.o.
Pracownik firmy - Firma
Czym zajmuje się Państwa firma? Co jest głównym filarem Państwa biznesu?
Jesteśmy liderem na lokalnym rynku operatorów telewizji kablowej i Internetu światłowodowego. Świadczymy usługi na terenie Wejherowa i miejscowości ościennych. Docieramy do mieszkańców małego trójmiasta kaszubskiego, a nawet Gdańska. Nasi klienci mogą liczyć na pełne wsparcie stacjonarnie w Biurze Obsługi Klienta zlokalizowanym w Wejherowie, Pucku i Gdańsku. Dodatkowo do dyspozycji abonentów jest całodobowa infolinia.
Jak wyglądały początki firmy? Skąd pomysł na działalność w tej branży?
Swoją działalność rozpoczynaliśmy na Osiedlu Chopina w Wejherowie i stąd wywodzi się nasza nazwa. Początkowo byliśmy dostawcą sygnału telewizyjnego poprzez nowo zbudowaną sieć kablową. Jednak doświadczenie w dziedzinie budowy i eksploatacji nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych pozwoliło rozszerzyć zakres naszego działania.
Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?
Nasze otoczenie biznesowe w telekomunikacji jest dynamiczne i konkurencyjne. Sięgamy obszarem na ponad 100 miejscowości na terenie powiatu Wejherowskiego, Puckiego i Gdańskiego. Kontrahenci to zarówno lokalne firmy, jak i globalni dostawcy technologii. Konkurencja jest intensywna, a branża stale ewoluuje z uwagi na rozwój technologii, zmiany regulacyjne i oczekiwania klientów. Innowacje i szybkie reagowanie na zmiany są kluczowe dla utrzymania konkurencyjności.
Jakie plany związane z zatrudnieniem macie państwo w 2024 roku?
Nasze plany na 2024 rok to ciągły rozwój, co wiąże się stale z rekrutacją nowych pracowników. W związku z rozwojem infrastruktury naszej firmy, a dokładnie poszerzaniem jej zasięgu, zapotrzebowanie szczególne będzie na pracowników Call Center. Rozwój sieci wiąże się bezpośrednio ze zwiększeniem bazy klientów w naszej firmie: aby jakość obsługi była w najwyższym standardzie, potrzeba większej liczby pracowników.
Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?
Rekrutacja w naszej firmie jest podzielona na etapy i jest ona zależna od stanowiska, na jakie interesant aplikuje. Inny schemat rekrutacji obowiązuje na stanowisko pracownika działu obsługi klienta, a inny na np. grafika. Na wstępnym etapie za rekrutację odpowiadają kierownicy.
Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?
Nasz proces wdrożenia nowego pracownika to starannie zaplanowany etap, który obejmuje przydzielenie mentora, szkolenie wstępne z zakresu procedur i narzędzi pracy, dostęp do niezbędnych zasobów, harmonogram pracy, monitorowanie postępów oraz regularny feedback.
W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?
W związku z dynamicznym rozwojem naszej spółki, rozwój pracownika jest dla nas priorytetem. Jak już wcześniej wspomniałem, profesjonalna obsługa to zadowolony klient, a na tym zależy nam najbardziej. Dlatego nasi pracownicy stale szkolą się wewnętrznie. Mają dostęp do szeregu gotowych materiałów edukacyjnych, a także są wysyłani na szkolenia oraz konferencje zewnętrzne.
Jakie macie Państwo plany rozwojowe?
Rok 2024 to czas wielu inwestycji, które systematycznie, już od początku roku, prowadzimy. Stale rozwijamy naszą sieć o kolejne obszary. Wdrążamy nowe technologie, które pozwalają nam być liderem na lokalnym rynku.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę