ETAP 1 ANALIZA I SELEKCJA APLIKACJI
Na tym etapie sprawdzamy czy jako kandydat, spełniasz nasze wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
ETAP 2 ROZMOWA TELEFONICZNA
Jeżeli to Twój profil zawodowy odpowiada naszym oczekiwaniom, zadzwonimy do Ciebie w celu umówienia spotkania. Po rozmowie otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie terminu wraz ze wszystkimi szczegółami Twojej wizyty.
ETAP 3 SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELAMI FIRMY
Rozmowa ta, pozwoli nam się lepiej poznać. Rozmowa będzie trwała ok. 1 godz. gdzie zarówno dowiesz się czegoś więcej o nas, jak również mamy nadzieję dowiedzieć się trochę więcej o Tobie i Twoim dotychczasowym doświadczeniu.
ETAP 4 INFORMACJA ZWROTNA
Niezależnie od wyniku rekrutacji dostaniesz od nas informacje zwrotną, niezależnie czy jest ona pozytywna, czy negatywna.