Altaterra może mieć wakaty w wielu krajach, ale proces jest zazwyczaj prowadzony przez centralny dział HR. Nasz proces rekrutacyjny jest w pełni zgodny z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Niezależnie od tego, jaką metodą aplikujesz, będziemy przechowywać Twoje CV i dane osobowe wyłącznie za Twoją wyraźną zgodą. Nasze oferty pracy ogłaszamy zazwyczaj za pośrednictwem lokalnych agencji rekrutacyjnych oraz LinkedIn, czasem również bezpośrednio. Niezależnie od metody ogłoszenia, robimy to zawsze w określonym kraju, w którym zlokalizowane jest dane stanowisko. Altaterra prowadzi internetowy system rejestracji kandydatów - niezależnie od kanału, przez który aplikujeesz, trafi do niego Twoje CV.
Aby odnieść sukces, musisz odbyć co najmniej dwie, zazwyczaj trzy rozmowy kwalifikacyjne. Wszystko zależy od stanowiska, o które się ubiegasz. Proces odbywa się niemal wyłącznie online, głównie w formie rozmów wideo. Wierzymy jednak w wartość dodaną spotkania twarzą w twarz, które przynosi korzyści obu stronom, dlatego ostatnią rundą procesu jest rozmowa osobista (jeżeli jest to możliwe) . Po uzyskaniu Twojej zgody używamy również testów profilujących oraz sprawdzających znajomość języka.
Jeśli chcesz ubiegać się o konkretną ofertę pracy, aplikuj tam, gdzie jest ona udostępniona. Jeżeli chcesz wysłać nam swoje CV w kontekście przyszłych rekrutacji, można wysyłać na adres pocztowy job@altaterra.hrszoftver.hu
Prosimy o przesłanie ustrukturyzowanego CV w języku angielskim, które odzwierciedla i przedstawia Twoje doświadczenie zawodowe oraz to, kim jesteś.
Proces rekrutacji dla DLA PRACOWNIKÓW:
ETAP 1
Weryfikacja dokumentów aplikacyjnych
W odpowiedzi na ogłoszenie rekrutacyjne wyślij nam swoje CV. Jeśli w tym momencie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko, na które chcesz aplikować, skontaktujemy się z Tobą, gdy pojawi się oferta odpowiadająca Twojemu wykształceniu i doświadczeniu. W tym celu wyślij nam swoje dokumenty aplikacyjne na nasz adres mailowy.
ETAP 2
Telefoniczny kontakt z kandydatem
Po otrzymaniu Twoich dokumentów aplikacyjnych i ich weryfikacji, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie. Jeśli w dalszym ciągu będziesz zainteresowany udziałem w procesie rekrutacji do naszej firmy, zaprosimy Cię na spotkanie.
ETAP 3
Rekrutacja z udziałem specjalisty ds. HR - online
Spotkanie z działem HR pozwoli nam lepiej Cię poznać i ocenić Twoje predyspozycje do pracy na stanowisku, na które aplikowałeś. Podczas Twojej wizyty w siedzibie naszej firmy przedstawimy Ci szczegóły oferty oraz odpowiemy na Twoje pytania.
ETAP 4
Rekrutacja z udziałem przełożonego - online
To czas na rozmowę z Twoim przyszłym przełożonym, który zweryfikuje Twoją wiedzę, doświadczenie oraz umiejętności niezbędne do pracy na danym stanowisku. W trakcie tej wizyty będziesz mieć okazję do zadania nam szczegółowych pytań, poznania specyfiki pracy oraz kultury organizacyjnej naszej firmy.
ETAP 5
Spotkanie F2F
Podczas tego spotkania bedze można poznać siedzibę firmy oraz na żywo przełożonego wraz z jego przełożonym. Na to spotkanie w zależności od stanowiska na które aplikujesz będziesz poproszony o przygotowanie prezentacji lub danych.
ETAP 6
Zatrudnienie
Jeśli przejdziesz pomyślnie wszystkie etapy rekrutacji, w naszym biurze będzie czekał na Ciebie komplet dokumentów, po których podpisaniu staniesz się oficjalnie członkiem jednego z naszych zespołów.
W razie pytań chętnie na nie odpowiemy