Etap 1 - Sprawdź ogłoszenia z zakładki „Oferty pracy” pod kątem maksymalnego dopasowania Twoich umiejętności do naszych oczekiwań i wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@aiqlabs.pl Jeśli aktualnie nie prowadzimy rekrutacji w interesującym Cię obszarze, również zachęcamy do przesłania Twojego resume.
Etap 2 – Jeśli Twoje CV przykuło naszą uwagę, z przyjemnością zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. W spotkaniu zazwyczaj bierze udział Manager działu, do którego rekrutujemy oraz przedstawiciel działu HR. Zależy nam, aby Cię poznać, dlatego porozmawiamy o Twoim dotychczasowym doświadczeniu zawodowym, Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Przedstawimy także specyfikę pracy na stanowisku, na które aplikujesz i odpowiemy na nurtujące Cię pytania.
Etap 3 – O wyniku rekrutacji poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie w terminie wskazanym podczas spotkania rekrutacyjnego. Jeśli decyzja będzie pozytywna, poprosimy Cię o przygotowanie potrzebnych dokumentów.
Etap 4 – Jesteś z nami, a więc przyszedł czas na dopięcie ostatnich formalności. W pierwszych dniach pracy przedstawimy Cię zespołowi i zapoznamy z najważniejszymi zasadami panującymi w firmie.