Wywiady AFK Centrum Obsługi Biznesu
Wywiad udzielony przez użytkownika AFK Centrum Obsługi Biznesu
Pracownik firmy - Firma
Czym zajmuje się Państwa firma?
Firma AFK Centrum Obsługi Biznesu jest przede wszystkim biurem rachunkowym. Prowadzimy outsourcing usług księgowych i kadrowo-płacowych. W pakiecie naszych usług znajduje się dodatkowo obsługa wirtualnego biura. Współpracujemy również z kilkoma kancelariami doradztwa podatkowego oraz prawnikami. Podsumowując, oferta naszego biura ma charakter kompleksowy i odpowiada na potrzeby klientów.
Jak wyglądały początki firmy?
AFK działa od 2000 roku i na początku było jednoosobową działalnością gospodarczą. Z biegiem lat nastąpiło przekształcenie - jako Spółka z o.o. istniejemy od 2009 roku. Od początku chcieliśmy stworzyć „centrum obsługi biznesu” – miejsce, w którym będzie można zrealizować każdą usługę, wspierającą funkcjonowanie firmy.
Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe – kontrahenci, konkurencja, branża?
Nasze biuro obsługuje klientów, którzy działają w różnych branżach. Prowadzimy księgowość oraz obsługę kadrowo-płacową zarówno jednoosobowych działalności gospodarczych czy spółek prawa handlowego, jak i fundacji oraz stowarzyszeń. Nie mamy określonego profilu klienta, dlatego też każdy może się do nas zgłosić, by otrzymać kompleksową usługę. Odległości nie stanowią dla nas problemu, ponieważ jesteśmy w stanie świadczyć nasze usługi zdalnie. Współpracujemy z kilkoma kancelariami doradczymi i prawnymi, które niejednokrotnie wspierały naszych klientów.
Jak wygląda struktura Państwa firmy?
Firma składa się z działów: Księgowości, Kadr i Płac oraz Biura Obsługi Klienta. Najliczniejszym działem jest Dział Księgowości. Siedziba naszego biura mieści się we Wrocławiu. Preferujemy pracę stacjonarną, jednak w szczególnych, losowych sytuacjach, możliwa jest także praca zdalna.
Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?
W procesie rekrutacji uczestniczą Pani Prezes oraz kierownik działu, którego dana rekrutacja dotyczy. Preferujemy kontakt osobisty, w siedzibie firmy. Po wstępnej rozmowie, najczęściej następuje test kompetencji, którego wyniki pomagają nam w wyborze odpowiedniego kandydata.
Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?
Każdy nowy pracownik ma swojego opiekuna, który pomaga mu we wdrożeniu. Przez pierwsze dni nowy pracownik zapoznaje się z systemem, obowiązkami i zasadami pracy oraz przechodzi szkolenie BHP. Pracownicy AFK są bardzo pomocni, dzięki temu start nowicjusza staje się łatwiejszy.
W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?
Pracownicy AFK mają dostęp do kilku portali szkoleniowych, a dodatkowo uczestniczą w szkoleniach stacjonarnych. Posiadamy także prenumeraty prasy branżowej, dostępne dla każdego pracownika.
Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w 2023 roku?
Na tę chwilę nie planujemy zatrudniania nowych pracowników. Chcemy skupić się na wdrożeniu nowych rozwiązań i usprawnieniu pracy, oraz doszkalaniu obecnych pracowników.
Jakie macie Państwo plany rozwojowe?
Planujemy szeroko pojętą digitalizację oraz zastosowanie elektronicznego obiegu dokumentów. Wprowadzamy także nowe platformy, usprawniające pracę. Ponadto chcemy skupić się na stworzeniu bazy wiedzy o klientach, co pozwoli nam lepiej zrozumieć i rozpoznać ich potrzeby.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę