AFK Centrum Obsługi Biznesu

2.3 Dodaj merytoryczną opinię
Jak działamy

 

Nasze biuro wspiera Klientów na wielu płaszczyznach prowadzenia działalności.
Kontakt z nami jest możliwy poprzez e-mail, telefon lub osobiste spotkanie.
Dokumenty można nam przekazywać za pośrednictwem e-maila, skrzynki wrzutowej, osobiście lub poprzez SaldeoSMART.

SaldeoSMART to bezpieczna platforma, na której przechowywane są dokumenty Klientów i są tam dostępne bez ograniczeń. Ponadto AFK udostępnia swoim Klientom panel Faktury z możliwością wystawiania dokumentów nawet poza biurem (aplikacja mobilna).

Księgowość, kadry i płace oraz sprzedaż prowadzimy w systemie ERP enova365. Naszym Klientom oferujemy także zakup licencji do wystawiania faktur, prowadzenia magazynu, a także udostępniamy Pulpit Pracownika, na którym pracownicy mogą składać wnioski urlopowe, zaznaczać absencje, a także uzyskiwać podstawowe zaświadczenia o zarobkach czy monitorować ilość dni urlopowych do wykorzystania.

Jesteśmy otwarci na wszelkie nowości i innowacje. Naszym zdaniem każdy pomysł jest warty rozważenia. Staramy się zawsze indywidualnie podchodzić do specyfiki działalności Klienta i dopasować do niego system i styl pracy. Niejednokrotnie szukamy razem z Klientem rozwiązań w trudnych sytuacjach i wspieramy go, ponieważ na pierwszym miejscu stawiamy jego zadowolenie z naszej pracy i dobre wspólne relacje.

 

www.afk-cob.pl

 
AFK Centrum Obsługi Biznesu